Comu sceglie una tenda esterna?

https://www.resistanceband-china.com/manufacturers-automatic-tents-pop-up-wholesale-suppliers-buy-outdoor-camping-tent-product/

1. Rapportu pesu / prestazione

Questu hè un parametru impurtante di l'equipaggiu outdoor.Sutta a stessa prestazione, u pesu hè inversamente proporzionale à u prezzu, mentri u rendiment hè basamente proporzionale à u pesu.

In poche parole, prestazioni eccellenti, l'equipaggiu ligeru costa assai soldi, ch'ella si tratti di sacchetti di caminata, vestiti sportivi, sacchi di dorme o tende.

Per un cuntu doppiu, un pesu di menu di 1,5 kg hè cunsideratu ultra-light, un pesu di menu di 2 kg hè cunsideratu normale, è un pesu di 3 kg hè un pocu più pesu.

2. Cunfortu

Sia chì a tenda hè còmoda o micca, hè a prima cosa à prestate attenzione.Prima di tuttu, a dimensione, u più grande u più còmode, pensu personalmente chì dui grandi omi chì dormenu in una tenda doppia di 1,3 metri di larghezza hè un pocu affollata, ma una tenda oversized pruvucarà u pesu à risurrezzione, cusì pigliate.Un equilibriu.

S'ellu hè un campu di campeghju, è vi sentu chì u doppiu contu hè troppu affollatu, vi ponu cunsiderà cumprà un contu triplu direttamente.

U sicondu hè u numeru è a dimensione di u foyer.A tenda di tunnel di una sola porta in fronte hè ovviamente micca cusì cunvene cum'è a tenda tonda di doppia porta.U vantaghju di a grande sala hè chì, se piove, pudete focu è coccu in a sala, sicuru.Avete da sacrificà u pesu per u livellu di cunfortu di u vostru urdinatore, perchè pudete pisà sè stessu ...

3. Difficultà di custruisce

Parechje persone ignoranu stu paràmetru, è a tragedia si trova quandu ci hè un clima severu o una forte pioggia brusca, è un campu d'emergenza hè necessariu.

Simply put:u menu pali, u più faciule hè di custruisce.Ùn hè micca cusì faciule di custruisce cum'è fibbie pendenti chì deve esse purtate.

L'altru hè s'ellu hè pussibule di stallà un contu esternu prima, perchè quandu hè piuvitori, pudete stabilisce un contu esternu prima è dopu un contu internu.Quandu si mette luntanu, vi ponu prima cullà u contu internu è tandu u contu esternu à evitari arrivare u contu internu bagnata.

4. Windproof è waterproof

A forza è a struttura di a tenda ghjucanu un rolu principali.I tende di tunnel è e tende spire anu una piccula zona di ricezione di u ventu è sò relativamente resistenti à l'usura.

Ci hè ancu a capacità di custruisce.Certi pirsuni sò troppu pigri per chjappà e unghie è ùn tiranu micca i cordi di u ventu.In u risultatu, a tenda hè stata alzata da u ventu forte in u mità di a notte.Dopu chì a piovana hè surtita per fà torna a tenda, era un dulore...

5. Traspirante

A ventilazione dipende principalmente da u materiale di a tenda.In generale, ci sò tende di trè stagioni.I tende internu sò più magliati, è i tende esterni ùn sò micca cumpletamente attaccati à a terra.A ventilazione hè megliu ma u calore hè più generale.

A tenda interna di a tenda di quattru stagioni hè fatta di materiale chì conserva u calore, è a tenda esterna hè incollata per sigillà l'ingressu di l'aria, chì vi mantene più caldu, ma relativamente sensu, cusì ci sò generalmente lucernari di ventilazione.

6. Un settore cumpletu di l'equipaggiu di camping

Se fate attente à l'acquistu di una tenda per l'amici di viaghju chì ùn anu mai vistu una tenda, l'equipaggiu di campeghju hè più cà un set di tende.

A tenda stessa include tende esterne, tende internu, pali, unghie di pavimentu, corde di ventu, etc. Avete ancu bisognu di cumprà per separatamente tappetini chì si adattanu à a dimensione di a tenda, è ancu i vostri propri pads favuriti à prova di umidità è sacchetti di dorme, per furmà. u vostru set cumpletu Equipaghjamentu di Alloghju per campeghju.

https://www.resistanceband-china.com/manufacturers-automatic-tents-pop-up-wholesale-suppliers-buy-outdoor-camping-tent-product/


Tempu di Postu: Aug-02-2021