Durante u prucessu di fitness, a quantità di sudazione hè aumentata significativamente, soprattuttu in l'estate calda. Certi pensanu chì più sudate, più grassu perdite. In fatti, u scopu di u sudazione hè di aiutà à regulà i prublemi fisichi, dunque ci vole à sudà assai. Avete bisognu di avè abbastanza acqua per riforniscevi. Hè impurtante di ricurdà chì quandu avete sete, significa chì u vostru corpu hè statu disidratatu. Dunque, sì avete sete o micca, duvete fà attenzione à l'idratazione prima è durante u fitness.Hè cunsigliatu di ùn fà micca eserciziu ogni ghjornu è di dà à u vostru corpu un tempu per ripusà è ricuperà.
Infurmazioni nantu à l'espansione:
1. Evitate di beie acqua prima di fà eserciziu
Parechje persone spessu trascuranu u supplementu d'acqua prima di l'eserciziu, è credenu ancu à tortu chì beie acqua prima di l'eserciziu pò causà crampi di stomacu. In fatti, l'acqua aghjunta prima di a fitness hè l'acqua "riservata" in u corpu umanu. Questa acqua serà cunvertita in sangue dopu chì u corpu suda durante u prucessu di fitness, chì hè una opportunità scientifica impurtante per rifornisce l'acqua.
2. Evitate di beie eccessivamente prima di fà eserciziu
Una idratazione eccessiva prima di l'eserciziu ùn solu diluisce i fluidi corporei in u corpu, perturba l'equilibriu elettroliticu, ma aumenterà ancu u vulume di sangue è aumenterà u pesu nantu à u core. Inoltre, assai acqua ferma in u stomacu, è l'acqua oscilla avanti è indietro durante a fitness, ciò chì pò causà discomfort fisicu. Hè megliu cumincià à idratassi circa 30 minuti prima di l'iniziu di a fitness, è aghjunghje gradualmente finu à circa 300 mL.
3. Evitate di beie troppu acqua pura
I principali elettroliti in u sudore sò ioni di sodiu è di cloruru, è ancu piccule quantità di potassiu è di calciu. Quandu si face eserciziu per un bellu pezzu, a quantità di sodiu in u sudore hè a più alta, è a grande perdita di ioni di sodiu è di cloruru farà chì u corpu ùn sia micca capace di adattà i fluidi corporei, a temperatura è altri cambiamenti fisiologichi in modu tempestivu. In questu mumentu, supplementà l'acqua ùn hè micca abbastanza per fà fronte à a perdita di elettroliti.
Sè u tempu di culturismo hè più di 1 ora, è s'ellu si tratta d'eserciziu d'alta intensità, pudete beie una bevanda sportiva elettrolitica in modu adattatu, supplementendu u cunsumu di zuccheru è elettroliti à u listessu tempu.
4. Evitate grandi quantità d'acqua à tempu
In u prucessu di fitness, u supplementu d'acqua deve seguità u principiu di qualchì volta. Sè a quantità di supplementu d'acqua una volta hè troppu grande, l'acqua in eccessu serà purtata di colpu in u sangue, è u vulume di sangue aumenterà rapidamente, ciò chì aumenterà u pesu nantu à u core, distruggerà l'equilibriu elettroliticu, è dopu affetterà a forza è a resistenza musculare. U metudu scientificu di supplementu d'acqua hè di supplementà 100-200 ml d'acqua ogni mezz'ora, o 200-300 ml d'acqua ogni 2-3 km, cù u limite di 800 ml / h (a velocità di assorbimentu d'acqua da u corpu umanu hè di 800 ml à u più per ora).
Sè vo vulete sapè di più nantu à a forma fisica, per piacè fate attenzione à u nostru situ web: https://www.resistanceband-china.com/
Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2021

