Ci sò parechji modi per fà eserciziu. A corsa è a palestra sò bone scelte. Oghje parleremu di cumu aduprà una banda di tubu di lattice per fà eserciziu. I passi specifici sò i seguenti:
1. Piegatura di a banda di tubu di lattice alta cù e duie mani, stu muvimentu vi permette di fà piegamenti mentre alzate u bracciu, in modu chì i vostri musculi brachiali possinu fà un eserciziu più efficace. Postura di partenza: appende duie maniglie à a puleggia alta da i dui lati, state in piedi in u centru, tene una puleggia cù ogni manu, a palma in sù, e braccia chì si stendenu da i dui lati di a puleggia è parallele à u pianu. Azione: piegate i gomiti, tirate e maniglie da i dui lati versu a testa cù un muvimentu fluidu, mantene a parte superiore di e braccia stabile è e palme in sù; quandu i bicipiti si contraenu à u massimu, pruvate à tirà versu u centru. Poi vultate lentamente à a pusizione di partenza. Aghjunghje: pudete ancu mette una sedia dritta à 90 gradi trà e duie pulegge per compie l'eserciziu in pusizione seduta.
2. Flessione di a banda di tubu di lattice cù e mani in piedi, questu hè u muvimentu di piegatura u più basicu, ma ancu u modu u più efficace di fà eserciziu. Hè assai più faciule d'aghjustà u pesu di u propulsore cù u bullone di ferru chè d'aghjustà u pesu di u bilanciere o di u manubriu continuamente. Questu pò risparmià u tempu d'intervallu è rende l'eserciziu più compactu è efficace. Posizione di partenza: sceglite una barra orizzontale di lunghezza media, preferibilmente di u tipu chì pò esse girata, appesa à a puleggia di trazione bassa. State in piedi di fronte à a puleggia cù e ghjinochje ligeramente piegate è a parte bassa di a schiena ligeramente piegata. Tenete a barra orizzontale cù e palme di e duie mani versu l'altu, è a distanza di tenuta hè di a stessa larghezza di a spalla.
3. Piegà a banda di tubu di lattice in piedi cù una manu, l'eserciziu cù una manu pò rende l'effettu più cuncintratu, à u listessu tempu pò ancu dà l'uppurtunità di utilizà u muvimentu di a palma (palma versu l'internu à palma versu l'altu), per stimulà cumpletamente u bicipite brachiale. Posizione di partenza: appiccà una sola maniglia di trazione à una puleggia bassa. Stenditi in avanti cù un bracciu è tene a maniglia, inclinenduvi ligeramente à u latu di l'asse, in modu chì u bracciu chì vulete esercità sia vicinu à u propulsore. Azione: piegate l'articulazione di u gomitu (mantene a spalla stabile), tirate in su a maniglia è girate u polsu dolcemente; quandu si tira finu à u puntu più altu, a palma hè in su. Poi vultate à a pusizione di partenza. I dui bracci si alternanu.
4. Mantene a tensione musculare à a fine, ciò chì ùn hè micca pussibule in u sollevamentu di pesi liberu. Posizione di partenza: mette u bracciolu davanti à a banda di tubu di lattice, in modu chì quandu vi pusate nantu à u sgabello, sarete di fronte à a banda di tubu di lattice. Appende una barra dritta o curva cù una manica rotante nantu à a puleggia bassa. Mette a parte superiore di u bracciolu nantu à u cuscinu di u bracciolu. Azione: tene e vostre braccia è i gomiti fermi, piegate e braccia è alzate a barra finu à u puntu più altu. Fate una pausa à u puntu più altu per un mumentu, poi abbassate lentamente a barra finu à a pusizione di partenza.
5. Stu muvimentu inusual ma estremamente efficace pò fà chì a vostra parte bassa di a schiena sia in un statu rilassatu. À u listessu tempu, pò aiutà à evità l'errori di esercità forza per via di u momentum è di l'oscillazione di u corpu, è fà chì i musculi di flessione di u gomitu ghjocanu à l'estremu. Posizione di partenza: piazzate una panca perpendiculare à u propulsore, è appendete una barra corta (preferibilmente cù un mantellu rotante) nantu à a puleggia alta. Stenditi nantu à a panca cù a testa vicinu à u propulsore. Stendete e braccia verticalmente à u corpu è tenete a barra cù e duie mani larghe quant'è una manu. Azione: mantene a parte superiore di u bracciu ferma, piegate delicatamente u gomitu è tirate a barra versu a fronte. Quandu i bicipiti si contraenu à u massimu, tirate sempre in giù u più pussibule, è poi vultate lentamente à a pusizione di partenza.
6. Flessione supina di a banda di tubu di lattice, in questu sport, hè difficiule d'utilizà altre parti di u muvimentu in modu opportunisticu. Pudete pruvà à cambià a distanza di presa per ottene u megliu effettu. Posizione di partenza: sceglite una barra orizzontale di lunghezza media (preferibilmente cù una giacca rotante) è appendendola à a puleggia bassa. Stenditi nantu à a schiena cù e braccia dritte, e mani nantu à a barra, e ghjinochje piegate, i pedi nantu à a basa di u propulsore. Mettite e mani nantu à e cosce, cù e palme in sù, è e corde passanu trà e gambe (ma ùn li toccate micca). Azione: tenete a parte superiore di e braccia da entrambi i lati di u corpu, tenete e spalle vicine à a terra, piegate i gomiti è tirate a barra finu à a cima di e spalle cù a forza di i bicipiti. Mantene a parte bassa di a schiena piegata naturalmente mentre tornate à a pusizione di partenza.
Data di publicazione: 20 d'aprile 2021
