I pilastri di yoga sò ancu chjamati rulli di schiuma. Ùn fighjate micca a so crescita discreta, ma anu un grande effettu. In fondu, quelli musculi gonfi è i mal di schiena è i crampi à e gambe in u vostru corpu ponu tutti aiutà à fà lu! Ancu s'è a colonna di yoga hè assai utile, uttenerà u doppiu di u risultatu s'ella hè aduprata in modu incorrectu! Chì sò l'usi sbagliati cumuni di e colonne di yoga?
1.Rullate direttamente nantu à a zona dolorosa
Quandu sentimu dolore, a prima reazione hè di solitu di massaggià direttamente u puntu dulurosu, ma questu hè in realtà un sbagliu. Fighjate sempre a zona dulurosa è massaggiate, senza riesce à ottene u scopu di rilassà u puntu dulurosu.
U modu currettu: appughjà indirettamente prima di appughjà direttamente. À l'iniziu di u rullamentu cù una colonna di yoga, hè megliu fà una piccula quantità di rullamentu in una zona assai sensibile, è dopu allargà pianu pianu a zona finu à copre tutta a zona di destinazione.

2. Scorri troppu veloce
Parechje persone giranu a colonna di yoga avanti è indietro rapidamente, perchè girallu pianu pianu serà dulurosu, ma girallu troppu veloce pò risultà in una pressione insufficiente, ciò significa chì u massaggio ùn hè micca abbastanza prufondu per permette à a colonna di yoga di rilassà a so fascia è i so musculi. effettu.
L'approcciu currettu: rallentà a velocità di rotolamentu di a colonna di yoga, affinchì i vostri musculi superficiali possinu avè abbastanza tempu per adattassi è trattà queste pressioni.
3. Stà à u listessu puntu per troppu tempu
Per ricuperà più rapidamente, certe persone stanu in u locu strettu per 5-10 minuti è aumentanu a frequenza di u massaggio. ma! Stà in u listessu puntu per troppu tempu pò irrità i nervi o dannà i tessuti, risultendu in stasi di sangue è ancu infiammazione!
L'approcciu currettu: Quandu si usa a colonna di yoga per roteà, cuntrullà a distribuzione di u pesu di u corpu cù e mani o i pedi per aghjustà a pressione. Cuminciate cù a metà di u pesu di u corpu delicatamente, è poi appughjà pianu pianu tuttu u pesu di u corpu nantu à a colonna di yoga. Ogni parte dura finu à 20 secondi. S'ellu hè troppu, pò avè effetti contrari per voi. Sè truvate altri punti di dolore, pudete vultà in a listessa zona per un pezzu per massaggià, affinchì i musculi abbianu u tempu di ripusà.
4. Postura impropria
A chjave per u massaggio cù una colonna di yoga hè di mantene a postura curretta. Parechje persone anu posture strane quandu giranu a colonna di yoga. Di cunsiguenza, i musculi diventanu più tesi. Avete bisognu di aduprà a forza per mantene a postura curretta.
Modu currettu: Dumandate à un coach espertu di dì vi a postura è e tecniche currette, o guardatevi in u specchiu per osservà s'è vo fate bè, s'è i vostri fianchi sò cascanti, s'è a vostra spina dorsale hè torta, o aduprate u vostru telefuninu o a vostra camera per fà ritratti di voi stessi rilassenduvi cù una colonna di yoga. Prucessu, guardate in daretu è curreggete s'è vo truvate qualchì errore.
5. U dulore hè troppu forte
Un dolore ligeru nurmale hè accettabile è ragiunevule, ma quandu u dolore hè troppu forte, i vostri musculi si metteranu in modu di resistenza è diventeranu più tesi, ciò chì ùn permetterà micca di ottene u scopu di rilassamentu.
Metudu currettu: Quandu si sente troppu dulurosu à roteà a colonna di yoga, pruvate à riduce a pressione, o cambiate à una colonna di yoga più dolce per rilassà i musculi.
Inoltre, pudete brusgià grassu mentre rilassate i vostri musculi cù una colonna di yoga.