Vendita all'ingrosso di bastoncini portatili di yoga Pilates per l'esercitazione in casa

Descrizione breve:

A barra di resistenza hè custruita da schiuma EVA d'alta qualità, corda di lattice è pipa d'acciaio, presenta una durabilità eccellente pò esse usata per un muvimentu di alta forza. U bastone di Pilates hè spessu usatu per Yoga, Pilates, esercizii di stretching, fitness, è altri prugrammi di furmazione.Hè ancu perfettu per l'usu di e donne dopu a gravidanza è a nascita per mantene i so corpi in forma. Acciaio, pilate amovibile, cuncepitu per un almacenamentu faciule è durabile, a banda di resistenza hè fatta di TPE d'alta qualità, ecologica, senza odore. è hà una forte durabilità è una resistenza eccellente, micca facilmente deformata.

 


Detail di u produttu

Tags di u produttu

À propositu di u pruduttu

À propositu di u pruduttu

U bastone di yoga hè un aiutu pensatu per aiutà à liberà a tensione di i musculi di u corpu.Utilizendu u principiu di leva, quandu un latu di u bastone di Yoga hè alluntanatu da u so centru, l'altru latu di u bastone di Yoga pruducerà più forza.Perchè agisce principarmenti nantu à i musculi più chjuchi è più profondi, pò naturalmente agisce nantu à e articuli di u corpu è crescenu a so flessibilità. Cù u "principiu di leva" più distintivu di u bastone di Yoga, pudemu sviluppà u nostru corpu pocu à pocu da quì.A pratica di Yoga stick stessu ùn hè micca solu per aghjustà u troncu di u corpu è stende i musculi profondi per ottene l'effettu, ma ancu per sperienze.Senterete a cunnessione interna è truvà u vostru potenziale più facilmente.

 

H6575dd52a6374d45887888d68fa68a9bA
Hfb55d81be765476fa62f2daf38a5d789c

About Description

1. Palestra in casa di Resistance Band: a nostra barra tonificante longa è magra hè un allenamentu in tuttu u corpu chì simula i movimenti è i benefici di un allenamentu di Pilates mat o Pilates reformer.
2. Beneficii totali di a mente è di u corpu: sviluppate un core forte, ABS flat, musculi longu è magri cù un focusu di mente cumpletu attraversu ogni muvimentu.
3. Usi multipli: grande per esercizii di stretching di yoga, allenamenti di banda di resistenza, impattu bassu impedisce a ferita.
4. Bandi di resistenza di cordone di alimentazione: e bande di resistenza di cordone di alimentazione sò più forti è più sicuri di i tubi di gomma standard è furnisce a resistenza massima è a durabilità.

Dettagli di u produttu

À propositu di Feature

USI MULTIPLI: U bastone di Pilates hè spessu usatu per Yoga, Pilates, esercizii di stretching, fitness, è altri prugrammi di furmazione.Hè ancu perfettu per l'usu di e donne dopu a gravidanza è a nascita per mantene u so corpu in forma.

FATTU FATTU IN OVENDI: Disegnu portatile, pò esse usatu in casa, in palestra o in l'uffiziu.Pudete ancu piglià quandu viaghjate.DURABLE & SUPERELASTIC: Acciaio, barra di pilate amovibile pensata per un almacenamentu faciule è durabile, a banda di resistenza hè fatta di lattice di alta qualità, ecologica, senza odore è hà una forte durabilità è una resistenza eccellente, micca facilmente deformata.

FULL CORPS WORKOUT: A banda di resistenza di pilates vi aiuterà à custruisce musculus, butt, gamba, bracciu è aumentà a flessibilità, l'agilità.Pò esse usatu per eseguisce parechji tippi di eserciziu (upper and low body).

RILASSANTE & DIVERTENTE: U kit di barra di Pilates presenta un disignu ligeru, faciule d'installazione, efficace, resistente à u sudore, chì rende a vostra sperienza di allenamentu rilassante è piacevule.

H8cc1ddb9d0d04295a234caeaea25eac0s

À propositu di u pacchettu

Imballaggio in u saccu di nylon.
Pudemu ancu accettà a Borsa Personalizzata.

bastone di yoga

I nostri Vantaghji

· Fornitore prufessiunale nantu à i prudutti di fitness;
· U prezzu di fabbrica più bassu cù una bona qualità;
· MOQ bassu per inizià una piccula impresa;
· Campione gratuitu per verificà a qualità;
· Soddisfà i standard di sicurezza per l'Europa è i Stati Uniti;
· Tecnulugia speciale nantu à stampa;
· Accetta l'ordine di assicurazione cummerciale per prutege u cumpratore;
· Consegna puntuale.

4
banca di foto (2)
banca di foto
banca di foto (1)





  • Previous:
  • Next: