Eserciziu cù 3 bande di resistenza per allenà e gambe

Quandu si tratta di fitness, a prima cosa chì vene in mente à parechji partenarii hè di furmà l'addominali, i musculi pettorali è e braccia, è altre parti di u corpu. L'allenamentu di a parte inferiore di u corpu ùn pare mai esse a maiò parte di e persone preoccupate per i prugrammi di fitness, ma l'allenamentu di a parte inferiore di u corpu ùn hè micca veramente impurtante.

banda di resistenza 1

Benintesa, l'allenamentu di a parte inferiore di u corpu hè assai impurtante! Funziunalmente, l'estremità inferiori sustenenu è participanu à a maiò parte di l'attività fisiche. Ùn sò micca menu impurtanti chè l'estremità superiori è u troncu. Visivamente, u corpu "superiore forte è inferiore debule" ùn manca mai di risponde à u standard di "bellu aspettu". Dunque, di solitu, ignurate l'amichi di l'allenamentu di a parte inferiore di u corpu, hè ora di praticà i movimenti di l'allenamentu di a parte inferiore di u corpu!

Oghje parleremu di l'usu dibande di resistenzaper esercizii di gambe.

Sollevamenti di gambe cù banda di resistenza

Introduzione à l'azione.
1. Posizione seduta, hè megliu lascià inclinà a parte superiore di u corpu. Annodate ubanda di resistenzaintornu à a cintura è mette l'altra estremità di a banda di resistenza trà i vostri pedi.
2. Stringhjite e gambe è spinghjite i pedi davanti à voi. À u puntu più altu ùn bluccate micca l'articulazione di u ghjinochju, mantene u ghjinochju ligeramente flessu.
3. Cuntrolla a banda di resistenza è ritratta pianu pianu a gamba, mantenendu u ghjinochju u più vicinu pussibule à u pettu. Ripigliate u muvimentu.

banda di resistenza 2

Attenzione.
1. Stu muvimentu hè principalmente per a parte anteriore di a coscia, di solitu cù una forza relativamente grande. Dunque, pudete sceglie unbanda di resistenzacù un pesu più altu.
2. Ùn lasciate micca a gamba raddrizzassi dopu a staffa di a gamba. Perchè quandu l'articulazione di u ghjinochju hè cumpletamente stesa, l'articulazione di u ghjinochju suppurterà più pressione. Da una parte, ùn hè micca bonu per l'articulazioni, da l'altra parte, ùn ottene micca l'effettu di esercità e gambe.
3. A banda elastica nantu à u fondu di u pede deve esse bè attaccata, per impedisce di cascà.

Banda di resistenzaspostamentu laterale

Introduzione à l'azione.
1. pedi in piedi in u mezu di a banda elastica, mani chì tenenu l'estremità di a banda elastica, aghjustate à a pusizione di resistenza adatta.
2. Mezu squat o ligeramente squat, ghjinochji è pedi in a listessa direzzione, è tene a schiena dritta. Fate un passu da una parte, poi fate un passu indietro in a direzzione opposta.

banda di resistenza 3

Attenzione.
1. Accovacciatevi cù i ghjinochji rivolti in a direzzione di i vostri diti. Ùn piegate micca è ùn lasciate micca chì i vostri ghjinochji passinu sopra i vostri diti.
2. Quandu fate un passu laterale, vulete chì e vostre gambe sianu forti mentre spinghjete i vostri pedi in fora. Piuttostu chè a forza di u pede.

Banda di resistenzatirata forte à gamba dritta

Introduzione à l'azione.
1. pedi separati è di a listessa larghezza chè i fianchi, punte di i pedi ligeramente versu l'esternu. Piedi nantu à a banda elastica, fissati à e duie estremità. Ajustate a pusizione di u pede à u livellu di resistenza apprupriatu.
2. Piegatevi, a parte superiore di u corpu in una linea dritta. Polpacci u più verticalmente pussibule nantu à a terra, ghjinochje ligeramente piegate.
3. Tene u centru di a banda di resistenza cù e duie mani, a parte superiore di l'anca. Move e mani è ubanda di resistenzalongu à a parte anteriore di i vostri polpacci è lasciate chì u vostru corpu stia drittu. Ùn bluccate micca i vostri ghjinochji mentre site in piedi dritti.
4. Sentite u prucessu di forza di i musculi posteriori di a coscia nantu à a parte posteriore di a coscia durante tuttu u muvimentu.

banda di resistenza 4

Attenzione.
1. di solitu e nostre attività nurmali utilizanu soprattuttu a forza di a parte anteriore di a gamba. È a trazione forte di a gamba dritta hè un assai bonu eserciziu per l'azione di i musculi di a catena posteriore di u corpu. È i musculi posteriori di a coscia anu esigenze elevate di forza è flessibilità. Pò ancu furnisce un bon effettu d'eserciziu.
2. A tirata di a gamba dritta hè più difficiule da fà. Tutta l'azione deve mantene a spina dorsale in una pusizione neutra. A testa, u collu è a schiena devenu esse fatti cum'è un tuttu per i dips è i jerks. L'articulazione di u ghjinochju ùn deve esse bluccata in tuttu. Vale à dì, u ghjinochju ùn deve esse cumpletamente drittu, è l'articulazione di u ghjinochju deve esse solu ligeramente flessa à u più.
3. A forza hè generata per e gambe, ma ancu per sente u muvimentu di l'anche. Sentite l'anca superiore in avanti quandu vi alzate, è l'anca superiore in daretu quandu vi piegate.

Eserciziu di e gambe cù l'usu dibande di resistenzapò aduprà soprattuttu una resistenza relativamente grande, è l'eserciziu di e gambe richiede una bona flessibilità, u muvimentu di l'articulazione di l'anca in parechji muvimenti di e gambe hè necessariu di fucalizza. Dunque, quandu si facenu esercizii di gambe, intervallati da esercizii di flessibilità di e gambe, vale à dì, attraversu stretching cutidianu per ottene.


Data di publicazione: 19 di ghjennaghju di u 2023