3 esercizii di banda di resistenza per furmà a gamba

Quandu si tratta di fitness, a prima cosa chì vene à a mente di parechji partenarii hè di furmà l'abs, i musculi pettorali è i braccia, è altre parti di u corpu.A furmazione di u corpu inferiore ùn pare mai esse a maiuranza di e persone cuncernate per i prugrammi di fitness, ma a furmazione di u corpu inferiore ùn hè micca veramente impurtante.

banda di resistenza 1

Di sicuru, a furmazione di u corpu inferiore hè assai impurtante!Funzionalmente, l'estremità inferiori sustenenu è participanu à a maiò parte di l'attività fisica.Ùn sò micca menu impurtanti cà l'estremità superiore è u troncu.Visualmente, u corpu "fortu superiore è debule inferjuri" ùn manca mai di scuntrà u standard di "bell'aspettu".Allora, di solitu, ignore l'amici di furmazione di u corpu inferiore, hè ora di praticà i movimenti di furmazione di u corpu inferiore!

Oghje avemu da parlà di l'usu dibande di resistenzaper esercizii di gambe.

Elevazioni di gambe di banda di resistenza

Introduzione à l'azzione.
1. A pusizioni seduta, hè megliu lascià a cima di u corpu.Nodu ubanda di resistenzaintornu à a vostra cintura è mette l'altru finale di a banda di resistenza trà i vostri pedi.
2. Push your legs together and push your pedis out in front of you.À u puntu più altu ùn chjude micca l'articulazione di u ghjinochju, mantene u ghjinochju ligeramente flexed.
3. Cuntrolla a banda di resistenza è ritruvà lentamente a perna, mantenendu u ghjinochju u più vicinu à u pettu.Repetite u muvimentu.

banda di resistenza 2

Attenzione.
1. Stu muvimentu hè principalmente per a parte frontale di a coscia, di solitu cù una forza relativamente grande.Dunque, pudete sceglie abanda di resistenzacù un pesu più altu.
2. Ùn lasciate micca a gamba dritta dopu à u stirrup gamba.Perchè quandu l'articulazione di u ghjinochju hè cumplettamente allargata, l'articulazione di u ghjinochju duverà più pressione.Da una banda, ùn hè micca bonu per l'articuli, da l'altra banda, ùn hà micca ottene l'effettu di l'esercitu di e gammi.
3. A banda elastica nantu à u fondu di u pede deve esse appiccicatu bè, per impediscenu di cascà.

Banda di resistenzaspostamentu laterale

Introduzione à l'azzione.
1. pedi stannu in u mezu di a banda elastica, mani chì tenenu l'estremità di a banda elastica, aghjustate à a pusizione di resistenza adatta.
2. Half squat o ligeramente squat, ghjinochje è punte in a listessa direzzione, è mantene a spalle dritta.Fate un passu da un latu, poi retrocede in a direzzione opposta.

banda di resistenza 3

Attenzione.
1. Squat cù i vostri ghjinochje face in a direzzione di i vostri pedi.Ùn fate micca fibbia o lasciate i vostri ghjinochje sopra i vostri pedi.
2. Quandu u passu di latu, vulete chì i vostri gammi sò forti mentre guidanu i vostri pedi fora.Piuttostu cà a forza di u pede.

Banda di resistenzagamba dritta tira dura

Introduzione à l'azzione.
1. pedi à l'altru è a stessa larghezza cum'è i fianchi, i puntelli ligeramente fora.Pede nantu à a banda elastica, fissata à e duie estremità.Aghjustate a pusizione di u pede à u livellu di resistenza adattatu.
2. Bend over, a cima di u corpu in una linea dritta.Calves verticamenti quant'è pussibule nantu à a terra, i ghjinochje ligeramente piegate un pocu.
3. Mantene a mità di a banda di resistenza cù e duie mani, anca cima.Move e vostre mani è ubanda di resistenzasopra à u latu frontale di i vostri vitelli è lasciate u vostru corpu ghjustu.Ùn chjude micca i vostri ghjinochje mentre state drittu.
4. Sentite u prucessu di forza di i musculi in u spinu di a coscia in tuttu u muvimentu.

banda di resistenza 4

Attenzione.
1. di solitu i nostri attività nurmali principarmenti aduprà u latu davanti di a forza gamba di più.È a gamba dritta tira dura hè un assai bonu eserciziu di l'azzione musculare di a catena posteriore di u corpu.È i hamstrings anu un altu requisitu di forza è flessibilità.Pò ancu furnisce un bon effettu di eserciziu.
2. pull gamba dritta hè più difficiule à fà azzione.L'azzione sana deve mantene a spina in una pusizioni neutrali.A testa, u collu è u spinu deve esse fattu cum'è un sanu per dips è jerks.L'articulazione di u ghjinochju ùn deve esse chjusu in tuttu.Vale à dì, u ghjinochju ùn deve esse micca cumpletamente drittu, è l'articulazione di u ghjinochju ùn deve esse solu ligeramente flexed à u più.
3. A forza hè generata per i peri, ma ancu per sente u muvimentu di i malati.Sentite l'anca superiore in avanti quandu vi alzate, è l'anca superiore in daretu quandu vi piegate.

Eserciziu di gamba usendubande di resistenzapò soprattuttu aduprà una resistenza relativamente grande, è l'eserciziu di a gamba hà bisognu à avè una bona flessibilità, u muvimentu di l'articulazione di l'anca in parechji movimenti di a gamba hè necessariu di fucalizza.Per quessa, quandu facenu esercizii di gamba, intercalati cù esercizii di flessibilità di gamba, vale à dì, attraversu l'allungamentu di ogni ghjornu per ottene.


Tempu di post: 19-Jan-2023