In ogni locu pudete fà un allenamentu di banda di resistenza di u corpu

Un gadget versatile cum'è unbanda di resistenzadiventerà u vostru amicu di allenamentu preferitu. E bande di resistenza sò unu di i strumenti di furmazione di forza più versatili.A diversità di dumbbells grossi è pesanti o kettlebells, i bandi di resistenza sò chjuchi è ligeri.Pudete piglià cun voi induve esercitassi.Puderanu esse usatu in quasi ogni parte di u corpu.È ùn metteranu micca troppu stress nantu à e vostre articuli.

banda di resistenza

Cunsiderate pressu un dumbbell pesante sopra, poi chinate rapidamente per ripiglià a neutralità.Tuttu u pesu casca nantu à i vostri articuli di u coddu.À u tempu, questu pò esse incòmode o causà prublemi per certi persone.È quandu si usa abanda di resistenza, Mantene a tensione constante durante a parti cuncentrica (elevazione) è eccentrica (bassa) di l'entrenamentu.Ùn ci hè micca una carica esterna chì vi mette stress extra.Avete ancu un cuntrollu tutale di a resistenza.Questu elimina variazioni insupportable è reduce u risicu di ferita.

banda di resistenza 2

Per questu mutivu è per a so versatilità, uBanda di resistenzahè assai utile per parechje persone diverse.Hè un strumentu estremamente faciule d'utilizà.Hè soprattuttu benefica per e persone chì sò appena cuminciatu à eserciziu.Per via di a so portabilità, u face ideale per e persone chì viaghjanu è viaghjanu assai.

banda di resistenza 3

Per aiutà à cullà i benefici dibande di resistenza, Elencu i seguenti esercizii d'auto-pesu è di resistenza di u corpu tutale.Questu pò esse fattu solu cù u vostru propiu pesu di corpu è a banda di resistenza. L'obiettivu generale di l'entrenamentu hè di travaglià parechji gruppi di musculi diffirenti.Questu risultatu in un entrenamentu più efficace.In un tali prugramma di furmazione tutale di u corpu, andemu da una zona di u corpu à l'altru.Cusì permette a ricuperazione puntuale di diversi gruppi di musculi.

banda di resistenza 4

Per ottene risultati megliu, ricumandemu di minimizzà u tempu di riposu trà ogni eserciziu.Micca solu vi diventerà più forte, ma u muvimentu constantu è i movimenti cambianti pruvucarà u ritmu di u core per aumentà.Dopu à compie ogni set, restà per circa 60 seconde.(Ancu se avete bisognu di più riposu, hè perfetta. Fate ciò chì hè megliu per u vostru corpu.)

Hè ricumandemu chì i principianti pruvate stu entrenamentu 2 à 3 volte à settimana per piglià i benefici di a furmazione di forza.Sè vo site un esercitivu avanzatu, pruvate à sceglie unu o dui setti più per un entrenamentu più longu.


Tempu di post: 29-Jan-2023