Cumu hè solu una piccula banda di resistenza - pò fà chì i vostri musculi ponu attenzione cum'è nimu altru?

Seriu, a furmazione di a banda di resistenza hè stata dimustrata per esse una "alternativa fattibile" per alzà pesi quandu si tratta di attivà i vostri musculi, secondu a ricerca recente publicata in u Journal of Human Kinetics.L'autori di u studiu anu paragunatu l'attivazione musculare durante l'esercizii di furmazione di forza superiore di u corpu cù bande di resistenza versus pesi liberi è truvaru chì i risultati sò assai simili.Cridenu chì l'inestabilità creata da i bandi hè ciò chì pruvucarà i fibri musculari à u focu ancu più cà cù pesi liberi.

In più, cum'è a trainer certificata Sarah Gawron indica: "Puderanu migliurà a flessibilità, a mobilità è a forza".È ùn ci hè mancu tantu tempu per cumincià à vede a diferenza.Cinque settimane di furmazione di banda di resistenza era abbastanza per migliurà significativamente a flessibilità di i musculi è l'internu di a coscia in i sughjetti chì anu participatu à un novu studiu publicatu in u Journal of Sports Science & Medicine.

Questa hè una grande nutizia, soprattuttu s'è vo avete travagliatu in casa, postu chì e bande di resistenza sò relativamente boni è ùn occupanu micca assai spaziu.Ma, quali valenu a compra?Avemu parlatu cù sei furmatori persunali superiori è hà versatu più di decine di recensioni da utilizatori super-passiunati per portà sta lista di e migliori bande di resistenza.Avemu ancu marcatu quale sò ideali per quale tipu d'eserciziu.Allora snap at it and scoop 'em up while you still can.

A caratteristica superiore di a nostra banda di resistenza

Bande di Pull-up Durable è di Qualità: E bande di resistenza NQFITNESS sò fatte da materiale di lattice naturale, chì hè una forte resistenza à l'usura è pò sustene a forza di trazione estrema.Pudete furmà senza preoccupazioni di lacrime o usu.

Grande per Stretching è Resistenza: I nostri bande di resistenza funzionanu per tutti quelli chì anu bisognu di allungà quelli musculi dolenti dopu un allenamentu è rigidi per prima di l'entrenamentu.Pudete aduprà per allungà prima di deadlifts è squats.

Bande di resistenza multifunzionali: e bande di resistenza ponu esse aduprate per parechji esercizii, cum'è furmazione di forza, pull-up assistiti, furmazione di tensione di basketball, warm-ups, etc.

Perfettu per a furmazione di fitness in casa: pudete aghjunghje à a vostra palestra di casa.Aiuterà à aiutà in TU pull-ups in casa.Pò esse usatu in parechje manere diverse. Pudete aduprà per pull up and dip assist, stretching, è ancu aghjunghjendu una certa resistenza à squats.

4 Livelli di Bande di Resistenza: E bande d'assistenza di pull up venenu in 4 livelli di resistenza, è ogni culore hè una resistenza è larghezza diversa per scopi diversi.Red Band (15 - 35 lbs);Black Band (25 - 65 lbs);Banda Viola (35-85 lbs);Verde (50-125lbs).

 


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019