Danyang NQ Sports and Fitness Co., Ltd.

Danyang NQ Sports and Fitness Co.,Ltd.si trova in Fangxian Industrial Park, Danyang City, Jiangsu, China.

Avemu 10 anni di sperienza è di solitu esportanu USA, Canada, Australia, Regnu Unitu, Germania, etc., più di 100 paesi.Fighjemu nantu à a produzzione di prudutti di lattice prufessiunale è prudutti di fitness.I nostri prudutti principali cumpresi a banda di loop di resistenza di lattice, i prudutti di a serie di yoga, i prudutti di scultura di u corpu è di furmazione di putenza.. Pudemu fà prudutti persunalizati secondu e diverse esigenze.A fabbrica di NQ Sports cù a certificazione BSCI hè a prima volta in l'industria cù una bona capacità di pruduce prudutti di yoga, fitness è divertimentu di alta qualità à i clienti glubale cù un prezzu competitivu.A squadra sportiva NQ pò furnisce è sustene i nostri clienti cù u bonu prezzu, un bonu serviziu è boni prudutti per ottene a fiducia di i clienti.Pruvaremu u nostru megliu per furnisce u serviziu veloce è efficace per aiutà à risolve.

Ioga hè un sistema chì aiuta l'esseri umani à dà u ghjocu cumpletu à u so putenziale rialzendu a so cuscenza.I posture di yoga usanu e cumpetenze antiche è facili da maestru, migliurà l'aspettu fisicu, psicologicu è altri di a capacità di e persone, hè un tipu d'armunia fisica è mentale.A postura di ioga usa abilità antiche è facili da maestru per migliurà e capacità fisiche, psicologiche, emotive è spirituali di e persone.Hè un modu di muvimentu per ottene l'armunia è l'unità di u corpu, a mente è u spiritu, cumpresu u metudu posturale di l'ajustamentu di u corpu, u metudu di respirazione di l'ajustamentu di u respiru, u metudu di meditazione di l'ajustamentu di u core, etc., per ottene l'unità di u corpu è mente.

Prestemu una grande attenzione à a qualità di u produttu è "A qualità hè a vita di a nostra fabbrica".Semu sempre cresce cù i clienti inseme.

Per esse a famosa marca in u fabricatore è esportatore di i prudutti di yoga è fitness in 5 anni futuri.Continueremu à sustene i nostri clienti cù prudutti di qualità stabile è furnisce servizii di squadre efficacemente d'altu rendiment.

Avemu furnitu per parechje marche famose cum'è Wal-mart, Lotte, etc., è trasmettemu à u magazzinu di Amazon da a nostra super qualità cù u prezzu direttu di fabbrica.

Benvenuti à tutti i clienti à a nostra fabbrica è Speremu sinceramente di stabilisce una relazione cummerciale longu cun voi!


Tempu di Postu: Feb-04-2021