Sapete quale esperienza diversa da yoga vi pò purtà?

Avete mai sentitu separatu è separatu da u vostru corpu è mente?Questu hè un sintimu assai normale, soprattuttu s'ellu vi sentite inseguru, fora di cuntrollu, o isolatu, è l'annu passatu ùn hà veramente aiutatu.
Vogliu veramente apparisce in a mo propria mente è sente a cunnessione cù u mo corpu di novu.Dopu avè intesu parlà di i benefici multipli di a pratica di yoga regularmente, aghju decisu di pruvà.Quandu aghju cuminciatu à persiste, aghju trovu chì puderia megliu cuntrullà l'ansietà è u stress è applicà e cumpetenze chì aghju amparatu in yoga à tutti l'aspettu di a mo vita.Questa maravigliosa rutina m'hà dimustratu chì i picculi passi pusitivi ponu migliurà significativamente u vostru statu mentale.

https://www.resistanceband-china.com/custom-logo-tpe-yoga-band-exercise-rubber-resistance-band-workout-fitness-latex-free-theraband-product/

Quandu si pratica u yoga, ùn ci hè micca tempu per pensà à l'infinite prublemi in a vita, perchè site completamente immersa in u presente, cuncintrate in a respirazione è a sensazione nantu à a matta.Questa hè una vacanze luntanu da pensà à u passatu è u futuru - site basatu in u presente.A megliu parte di yoga hè chì ùn ci hè micca cumpetizione;s'applica à qualcunu, indipendentemente da a vostra età o capacità;venite à u vostru ritmu.Ùn ci vole à esse assai piegati o flexiblei, hè tutta l'armunia trà u corpu è u respiru.
Di solitu, quandu a ghjente sente a parolla "yoga", pensanu à posture stupide, esercizii di stretching in stile Jiu-Jitsu è dicendu "namaste", ma significa più di questu.Hè un eserciziu cumpletu chì si cuncentra nantu à a respirazione di mindfulness (Pranayama), l'autodisciplina (Niyama), a meditazione di respirazione (Dhyana) è mette u vostru corpu in un statu di riposu (Savasana).
Savasana pò esse una pusizioni difficiuli di capisce - hè difficiule di liberà a tensione quandu fighjate à u tettu.Ùn hè mai simplice quant'è "Va bè, hè ora di rilassate".Ma una volta chì avete amparatu à lascià è rilassate ogni musculu lentamente, vi sentite chì vi rilassate è entre in una pausa rinfrescante.
Stu sensu di pace interiore apre a pussibilità di novi perspettivi.Impegnu in questu ci aiuta à mantene a cuscenza di i nostri pinsamenti è sentimenti, chì sò una parte impurtante di a nostra felicità.Dapoi a pratica di yoga, aghju nutatu chì aghju subitu cambiamenti tremendi sia mentalmente sia fisicamente.Cum'è una persona chì soffre di fibromialia, sta cundizione pò causà dolore generalizatu è fatigue estrema.U ioga pò allevà a mo tensione musculare è fucalizza u mo sistema nervu.
Quandu aghju suggeritu u yoga per a prima volta, mi sentu assai preoccupatu.Sè vo fate u listessu, ùn vi preoccupate.Pruvate qualcosa di novu pò esse paura è preoccupante.A grande cosa di u yoga hè chì aiuta à riduce queste preoccupazioni.Hè statu dimustratu per riduce u cortisol (a principale hormona di stress).Di sicuru, tuttu ciò chì pò riduce u stress deve esse una bona cosa.
Accettate qualcosa di novu chì cambierà u vostru corpu è a mente pò esse una sfida enormosa, soprattuttu s'è vo avete difficultà avà.
Brig hà ghjuntu à e persone chì anu sperimentatu i benefici di u yoga, è ascoltò quelli chì anu praticatu yoga per un tempu è quelli chì accettanu ioga durante a pandemia.
L'allenatore di nutrizione è stile di vita Niamh Walsh aiuta e donne à gestisce l'IBS è à truvà a libertà di l'alimentariu cambiendu a so relazione cù u stress: "Praticu u yoga ogni ghjornu è m'hà veramente aiutatu à traversu tutti i trè periodi di confinamentu.Pensu di sicuru chì u yoga hè in relazione cù Ci hè una cunnessione trà u vostru corpu è l'alimentariu per stabilisce una relazione sana.Di solitu quandu a ghjente pensa à u yoga, pensanu solu à l'eserciziu, ma ioga significa literalmente "unione" - hè a cunnessione trà u corpu è a mente, è a cumpassione hè in u so core.

https://www.resistanceband-china.com/fitness-equipment-anti-burst-no-slip-yoga-balance-ball-exercise-pilates-yoga-ball-with-quick-foot-pump-2-product/
"Persunalmente, a pratica di yoga hà cambiatu a mo vita, micca solu in u prucessu di ridivà di l'IBS. Da chì mantene in linea cù a mo pratica, aghju criticatu assai menu è aghju vistu un grande Cambiamentu di mentalità ".
Joe Nutkins, un addestratore di cani certificatu AC da Essex, hà cuminciatu à praticà ioga in l'aostu di l'annu passatu quandu hà scupertu ioga in menopausa: "I classi di yoga sò assai efficaci per i mo sintomi di fibromialia perchè sò insignati in modu gentile. È sempre furnisce mudificazioni.
"Alcuni posture aiutanu à rinfurzà, equilibriu, etc. Ci sò ancu esercizii di respirazione è posture chì aiutanu à sullivà l'ansietà è u stress. Truvu veramente chì fà ioga pò fà mi sentu più calmu è più forte. Mi sentu ancu menu dulore è dorme. Megliu ".
U modu di Joe di fà yoga hè un pocu sfarente di l'altri intervistati da Brig, perchè usa u so anatra Echo, chì hè u primu anatra di u mondu.U so cane li piace ancu unisce.
"Quandu eru stendu nantu à u pianu, i mo dui beagles 'aiutavanu' stendu nantu à u mo spinu, è quandu u mo anatra era in a stanza, ella si pusava nantu à i mo pedi o in giru - mi parevanu Sentu calmu. Pruvatu ioga uni pochi. anni fà, ma trovu chì l'esercizii di stretching iniziale eranu dulurusi, chì significava chì ùn pudia fà solu uni pochi di minuti.In ogni casu, cù ioga più gentile, puderia fà per un'ora, è quandu avia bisognu di Pausa.M'hà dimustratu chì self- care hà veramente un impattu enormu nantu à a mo produtividade generale, chì hà cambiatu positivamente a mo mentalità ".
U terapeuta nutrizionale Janice Tracey incuragisce i so clienti à praticà u yoga è à praticà per sè stessu: "In l'ultimi 12 mesi, aghju utilizatu menu ioga per aumentà a forza fisica è a flessibilità, è più usu di yoga per aiutà à "travaglià in casa" è travaglià in casa. casa.Rilassatevi in ​​l'uffiziu.A fine di u ghjornu.
"Ancu sà da l'esperienza persunale chì u yoga pò purtà benefici fisichi cum'è a forza di u core, a salute di u core, u tonu musculare è a flessibilità, aghju cunsigliatu diversi esercizii di yoga per aiutà a ricuperazione mentale in l'annu passatu. È a gestione di u stress. A pandemia hà trattatu. un colpu più seriu per quelli chì facenu sfide di salute, aumentendu l'ansietà, u stress è a paura, chì sò tutti aggravati da a quarantena obligatoria.
Furrah Syed hè un artista, educatore è fundatore di u "Atelier di apprezzazione di l'arte per i cechi".Dapoi u primu chjusu, hà spessu praticatu u yoga perchè hè u so salvatore à parechji livelli: "Eru quì cinque anni fà. U gimma hà cuminciatu à praticà ioga. Vogliu sapè ciò chì tuttu u fuss hè!
"U yoga ùn m'hà mai attrattu perchè pensu chì u so ritmu hè troppu lento - i mo sporti preferiti sò a lotta fisica è l'allevamentu di pesi. Ma dopu aghju pigliatu un cursu cù un grande maestru di yoga è eru fascinatu. Eru fascinatu da questu. Aduprate e tecniche di respirazione. hà amparatu à traversu u yoga per calmà immediatamente sottu u stress. Questa hè una tecnica sottoutilizata ".
U psicologu di l'adulescente Angela Karanja hà passatu un periodu difficiule per via di a salute di u so maritu.U so amicu raccomandò u yoga, cusì Angela l'accetta per aiutà à risolve e difficultà chì hà affruntatu: "Da veramente ti senti megliu. Mi piace è l'utilizanu cum'è parte è in cumminazione cù a mo pratica di meditazione. Aiutami à diventà più focu, chì aiuta. per curb u prublema di cunfusione, perchè duvete esse in u presente è esse guidatu constantemente à u presente.
"U mo solu dispiace hè chì ùn l'aghju micca principiatu assai tempu fà, ma tandu era cusì grati chì l'aghju scupertu avà. Hè u tempu di avè è avè una sperienza veramente positiva. Puderaghju incuragisce i genitori è l'adulescenti. Pruvate voi stessu ".
Imogen Robinson, un istruttore di yoga internu è editore di funzioni di Brig, hà cuminciatu à praticà yoga un annu fà.Dopu avè pruvatu diverse classi di eserciziu per migliurà a so salute mentale: "Aghju cuminciatu à participà à e classi di eserciziu cù i mo amichi in ghjennaghju 2020. Perchè aghju realizatu chì unu di i fatturi principali per sentenu megliu hè l'eserciziu fisicu. Quandu i corsi d'eserciziu faccia à faccia sò ùn hè più dispunibule per via di a pandemia, aghju pruvatu i corsi gratuiti di yoga in linea offerti da l'Università di Stirling in Vimeo è hà amparatu da Hè cuminciatu à sviluppà quì. U Yoga hà cambiatu a mo vita ".
"Per quellu chì vulete migliurà a so salute mentale per l'eserciziu, u yoga hè un bonu puntu di partenza. Pudete fà ioga di flussu veloce, o pudete piglià u vostru tempu è fà più esercizii restauratori. Hà una larga gamma di usi. . . In generale, questu hè solu cumu si senti quellu ghjornu.
"Tutti l'instructori di yoga chì aghju praticatu cun mè rispettu u fattu chì i nostri corpi sò diffirenti ogni ghjornu - certi ghjorni sarete più equilibrati è stabili di l'altri, ma tuttu questu hè in prugressu. Per quelli chì sò depressu Per e persone, sta cumpetitiva. U fattore pò impediscenu di piglià certe azzioni, ma in questu rispettu, u yoga hè diversu da qualsiasi altra forma di eserciziu. Questu hè di voi, u vostru corpu è u vostru viaghju ".
© 2020-Tutti i diritti riservati.I cumenti di terze parti nantu à u cuntenutu ùn rapprisentanu micca i punti di vista di Brig News o l'Università di Stirling


Tempu di posta: 07-07-2021