5 tippi di aiuti di yoga cumunimenti usati

YogaL'AIDS hè urigginariamente inventatu per permette à i principianti cù corpi limitati di gode di yoga.È lasciate amparà u yoga passu per passu.Inyogapratica, avemu bisognu à aduprà yoga AIDS scientifically.Ùn pò micca solu aiutà à compie u prugressu in asanas, ma ancu evità ferite innecessarii.Pigliate a vostra pratica di yoga à u prossimu livellu in modu sicuru è efficace.

Ausiliari di yoga cumunimenti usatu: tappettu di yoga, bloccu di yoga, cintura di yoga, balla di yoga, colonna di yoga, etc. Fighjemu un ochju.

Mat di yoga

A tappetino di yogahè un equipamentu necessariu per a pratica di yoga.Hà e caratteristiche di prutezzione, absorption d'acqua, sterilizazione, anti-slip, è massaggi.Inoltre, i MATS di yoga ponu prutege a spina, l'osse di l'anca, i ghjinochje, i codici, è altri spazii chì spessu tocanu a terra.Yoga MATS prutege a spina, l'osse di l'anca, i ghjinochje, i codici, è altri spazii chì spessu tocanu a terra.

Nantu à a scelta,tappetino di yogaA lunghezza ùn deve esse più corta di l'altezza, a larghezza ùn hè micca a larghezza di e spalle.I praticanti di yoga primariu generale ponu sceglie un tappettu più grossu, cum'è un grossu di 6-8 mm.Pò esse adattatu preliminarmente è prutegge u corpu.I pratichi avanzati ponu sceglie un grossu di circa 3-6 mm.Questu hè ancu u spessore più cumuni in u mercatu.I praticanti esperti sceglieranu pads sottili da 1,5 à 3 mm.Si pò sente a terra abbastanza per mantene i so movimenti stabile.Di sicuru, i pratichi ponu sceglie u dirittu secondu e diverse esigenze.

I mattoni di yoga

U mattone di yogahè un strumentu per i praticanti di yoga principianti è quelli cù poca flessibilità.Puderà aiutà à aghjustà a postura è aiutà u corpu à ottene certi movimenti.I mattoni di yoga ponu aiutà à sustene diverse parti di u corpu.Se ùn avete miccamattoni di yoga, utilizate libri più grossi invece.Pudete aduprà mattoni per fà transizioni quandu fate pose di yoga basica cum'è pose frontali induve e vostre mani ùn ponu micca ghjunghje à u pianu.Quandu si faci un tipu di mezza luna, quandu l'equilibriu di a grippa ùn hè micca abbastanza stabile, ponu utilizà a transizione di brique.

Fasce elastiche di yoga

Yoga stretchessò usati per aumentà a lunghezza è a pusizione di u corpu.Questu pò approfondisce a prufundità di asanas è rilassate u corpu.L'esempii includenu a faccia di toru, u stand di seduta, è a curva in avanti, tutti chì utilizanu bande di stretching per aghjunghje longu.
A cintura stretch, canusciutu macari comucorda di yoga, ùn hè micca elasticu.Inoltre, aiuta i musculi è l'osse stende è allargà a durata di a postura.Fisseghja ancu u corpu cù una cinghia di estensione, liberendu e duie mani per un muvimentu più allargatu.Sceglite l'estensione per a cintura a megliu scelta di stu tipu di doppia fibbia.I principianti ùn sò micca familiarizati o incapaci di ottene movimenti di yoga generale.Sè aghjunghje alcuni strumenti ausiliari, è a guida di un maestru di yoga, pudete esse più còmode!Pò esse usatu cum'è un lifting di pede o un supportu di cintura quandu si pratica a curvatura di a cintura o l'estensione di a gamba.

Palle di yoga

A balla di yogacunnisciutu ancu com'è una bola di fitness hè un tipu di strumentu di sport di palla cù fitness sport.Puderà migliurà u sensu di equilibriu è u cuntrollu di i musculi di u corpu, migliurà cusì a flessibilità è a coordinazione.Si stende ancu u corpu è aumenta a resistenza di i membri è a spina.Aballa di yogahè un grande esercitu per equilibriu, stabilità è core.

Colonne di yoga

Ucolonna di yogachjamatu ancu "assi di schiuma" hè fattu di EVA / PVC è altri materiali.A so durezza hè moderata, adattata per i principianti è e persone chì anu travagliatu per qualchì tempu.Attualmente, hè largamente utilizatu in rilassazione, riscaldamentu è furmazione di musculu core.Migliura a duttilità di i tessuti molli è hà l'effettu di stende i musculi.U massaggio pò liberà a tensione di fascia musculare è eliminà u dolore musculare.

In fatti, oltri i sopra picculi aiuti di equipaggiu, fora di Yoga, u megliu usu hè u muru, u muru hè u megliu maestru di yoga.


Tempu di post: 22-Sep-2022