Guida per l'acquistu di bande elastiche

Se vulete cumprà una cinta elastica economica è faciule d'utilizà, avete bisognu di dipende di a vostra situazione.Da u pesu, a lunghezza, a struttura è cusì, sceglite u più adattatubanda elastica.

banda di resistenza 1

1. Tipu di forma di banda elastica
Ch'ella sia in linea o in una palestra di a vita reale, tutti vedemu bande elastiche.In ogni casu, sò culurite, diverse longu è larghezza di una larga varietà, à a fine chì unu per mè?Sicondu a diversa forma di banda elastica, ci sò trè tippi dibanda elasticain u mercatu: striscia, striscia è corda.

banda di resistenza

 

Fascia elastica di fisioterapia: circa 120 cm di lunghezza, 15 cm di larghezza, senza manicu, e duie estremità aperte, micca chjusu.
Campi Applicabili: furmazione di riabilitazione, correzione di postura, furmazione di equilibriu, furmazione funzionale, furmazione di riscaldamentu, etc.

Banda elastica circular: ancu una banda elastica populari, più utilizata per l'entrenamentu di l'anca è a gamba.Specificazioni varienu, 10-60 cm anu.
Campi Applicabili: furmazione di anca è gamba, furmazione ausiliaria di furmazione di forza.

Tipu di fastener (tubulare) banda elastica: fascia elastica di tipu fastener à i dui estremità di u snap, è pò esse cumminata cù una varietà di forme di manicu.Circa 120 cm longu, variendu in diametru.
Campi Applicabili: riabilitazione, furmazione, furmazione di forza, furmazione funzionale.

Per l'utilizatori di yoga o terapia fisica, una banda elastica fina è larga hè più adatta.A striscia elastica spessa è longa hè più flexibule è faciule d'utilizà per diversi utilizatori di musculatura è forma di forma.Per l'usu d'alta frequenza di i ghjucatori di putenza, a banda elastica di corda cilindrica forte è durable hè a megliu scelta.

2. A resistenza di ubanda elastica
A resistenza di e bande elastiche hè generalmente misurata in libbra o kg, è una libbra hè di circa 0,45 kg.In u fitness hè principarmenti l 'usu di resistenza banda elastica, à i nostri azzioni à cresce una certa quantità di carica esercitu.
Per e persone cù diversi scopi di fitness, a selezzione di resistenza di bande elastiche pò esse basatu nantu à i seguenti principii:

Innota ancu chì u più grande a resistenza di ubanda elastica, u megliu i risultati di furmazione.À u cuntrariu, u più grande a resistenza, u più difficiuli di utilizà, è u più prubabile hè di causà danni à u corpu.Dunque ci vole à attente à secondu u so stadiu attuale per sceglie a banda elastica adatta.

3.Buy unu o un set?
Attualmente nantu à u mercatu, u culore di a banda elastica hè ancu variu, u culore sfarente rapprisenta a forza di tiratura differente.Allora duvete vede chjaramente prima di cumprà ogni culore rapprisintatu da u numeru di pull.

Ogni persona hà un livellu differente di forza.Hè difficiuli di sapè quale banda elastica hè ghjustu per voi senza veramente aduprà.Inoltre, cum'è aumentemu gradualmente l'intensità di furmazione, a resistenza elastica pò ancu esse aumentata.Allora ùn vi preoccupate micca se a banda elastica ùn si mette micca.Hè megliu di sceglie una banda elastica per ogni culore quandu compra.Questu modu a banda elastica di quantu resistenza pò esse rimpiazzata in ogni mumentu.

4. L'usu è u mantenimentu dibanda elastica
Stu tipu di prudutti di fitness stretching ripetutu, ci sarà un prucessu di anziane rapidu, cusì a sicurità calarà cù u tempu.U lavatu Pulitu, a contaminazione di u sudore, l'esposizione à a luce di u sole, l'accumulazione inattiva è cusì, accelerà u prucessu di invechjamentu, per quessa, a banda elastica prima di lascià a fabbrica serà sottumessa à teste ambientali è teste di prestazione di trazione, per assicurà i bisogni di l'usu più basi.

Uni pochi cunsiglii per tutti.In u casu d'alta freccia d'usu, ogni sei mesi à un annu per rimpiazzà un novu gruppu di banda elasticabanda elasticacù u gap deve esse firmatu subitu.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022