Cumu custruisce a forza di u corpu inferiore cù una sola banda di resistenza?

Utilizendu unubanda di resistenzapò dà abbastanza stimulazione à i musculi di l'anca è a gamba.Fate più faciule per voi per rinfurzà a forza di i membri inferiori è migliurà efficacemente a prestazione di sprint.I membri inferiori di furmazione di banda elastica ponu riferite à i deci movimenti seguenti.Amparemu inseme !

banda di resistenza 1

1. back lunge squat
Banda di resistenzapratica "back lunge squat", una estremità serà ligata à un oggettu fissu, l'altra estremità intornu à a cintura.Prima chì l'azzione principia, assicuratevi chì a banda di resistenza hè in un statu stendu bè.In questu modu, a forza pò esse cuncentrata nantu à u gluteus medius.

banda di resistenza 2

2. Squat single-leg
U "squat single-leg" hà un effettu particularmente pusitivu à rinfurzà i musculi gluteali è migliurà a forza di i membri inferiori.È più prevenzione, per evità u sbilanciamentu di a forza musculare in i dui lati di a situazione.Ma spessu perchè a difficultà hè troppu alta, ùn sanu micca cumu principià a pratica, è parechji furmatori l'anu ignoratu.
À questu puntu, pudete adupràbande di resistenzaper furnisce assistenza è riduce a difficultà.Una estremità serà ligata à un locu altu, e mani piglianu l'altru finale.Inizialmente, pudete chjappà i vostri polsi attornu à uni pochi di volte più per piglià i benefici di una assistenza più grande.Quandu a forza aumenta, poi allargate gradualmente è rilassate a banda di resistenza.Finu à pudè finisce infine senza assistenza.

banda di resistenza 3

3. curl leg - ponte di l'anca
Unisce l'esercizii di curl di gamba è ponte di l'anca per stimulà cumplettamente i glutei dorsali è i musculi.Per praticà, ligate una estremità di ubanda di resistenzaà un attellu è avvolge l'altru finale intornu à l'ankle.Allora stende ligeramente a banda di resistenza luntanu da l'ancora è preparala in una pusizione supina.
Prima, piegate u ghjinochju per compie un curl di una gamba.Allora allargate l'articulazione di l'anca è spinghje l'anca per compie un ponte di l'anca.Finalmente, allargà u ghjinochju novu è ripetite l'esercitu.

banda di resistenza 4

4. Estensione di a gamba in daretu
U muvimentu di "estensione di a gamba in daretu" pò ancu stimulà è rinfurzà i gluteus dorsali è i musculi, chì sò dui gruppi di musculi di i membri inferiori.
Suspende ubanda di resistenzain un locu altu, per curvarle u ghjinochju, un pede nantu à a postura di a banda di resistenza pronta.Allora allargà e articulazioni di u ghjinochju è di l'anca in modu sincronu per allargà è spinghje a banda di resistenza.À u fondu, i ghjinochje è l'articulazione di l'anca deve esse allargate cumplettamente.
Prima, piegate u ghjinochju per compie un curl di una gamba.Allora allargate l'articulazione di l'anca è spinghje l'anca per compie un ponte di l'anca.Finalmente, allargà u ghjinochju novu è ripetite l'esercitu.

banda di resistenza 5

5. Squat bulgaru split-leg
Utilizendu dumbbells, barbells, è altri pesi liberi per praticà u "bulgaro split-leg squat", spessu a resistenza di fondu hè a più grande.Cù l'ascesa, a resistenza diminuì gradualmente.
U cuntrariu hè veru quandu si pratica cù a gamba di fronte à mezu à ubanda di resistenzaè tenendu e duie estremità cù e duie mani.Questa azzione hà a più forte resistenza à a cima.Sè vo avete e cundizioni, vi ponu dinù pruvà à capisce a banda di resistenza cù dui mani, è dumbbells.

banda di resistenza 6

6. flexione è estensione di a gamba
Comu tutti sapemu, "a flexione è l'estensione di l'apparatu" hè utilizatu per a furmazione è rinfurzà i quadriceps.Quandu i bandi di resistenza sò usati, ci sò 2 modi per simulà u stessu, o ancu più effettu ideale.
Prima, aghjunghje una punta di a banda di resistenza à un attellu è l'altru finale à u ghjinochju.Focus a vostra attenzione nantu à a flexione di u ghjinochju è l'estensione in u locu.Allora sperienze a cuntrazione intensa di i quadriceps.Dopu, apre e mani è appughjà u buttonebanda di resistenzacù i dui ghjinochje avvolti intornu.Mantene u vostru corpu in una pusizione di supportu flexed.Allora flex u ghjinochju, per simulà a flexione di a gamba è l'azzione di estensione.

banda di resistenza 7

7. Ponte di anca di rana
U "ponte di l'anca di rana" ùn pò micca solu stimulà u rinfurzamentu di l'anca, ma ancu di furmà u "gruppu musculare di rotazione esterna di l'anca" chì avemu trascuratu.
Piegate ubanda di resistenzain 2 circles è imbottite nantu à a cima di u ghjinochju.Allora preparate cù i vostri pedi chì si toccanu è i ghjinochji rapiti.Quandu spinghje i fianchi finu à u piccu, pause per un mumentu.Mantene i vostri ghjinochje spinte duramente fora per spinghje a banda di resistenza.

banda di resistenza 8

8. Tira duru rumanu à una sola gamba
Aduprà ubanda di resistenzaper praticà u pull rumanu à una sola gamba.In novu, mantene una punta in u locu è pigliate l'altru finale cù e vostre mani.Pigliate a cura di allargà cumplettamente l'articulazione di l'anca à l'apex è spinghje a resistenza esercitata da a banda.Se u corpu hè inestabile, l'altra gamba pò esse tope toe toe to help with balance.

banda di resistenza 9

9. Reverse leg raise
Suspende una estremità di ubanda di resistenzaoverhead è avvolge l'altra estremità intornu à l'ankle.Eserciziu, ghjinochju di curvatura sincronizata, anca 2 articulazioni grandi, a banda di resistenza serà tirata in daretu.Sembra una elevazione di a gamba inversa.Stimulendu cusì u rinfurzamentu generale di i musculi di l'anca è a gamba.

banda di resistenza 10

10. Step-up a sola gamba
U passu di una sola gamba hè una introduzione classica à i movimenti di furmazione di u corpu inferiore.Paragunatu à i manubri manu, ubanda di resistenzapò esse à u piccu, a resistenza più intensa à u musculu.Dà i musculi un altru tipu di stimulazione fresca!

banda di resistenza 11

Tempu di Postu: Feb-17-2023