Comu sceglie una corda per saltà chì vi cunvene

Questu articulu spiegà i trè punti di e diverse corde di saltà, i so vantaghji è i disadvantages, è a so applicazione à a folla.
saltà a corda
Chì sò e sfarenze evidenti trà e diverse corde per saltà.

1: Diversi materiali di corda

Di solitu ci sò cordi di cuttuni, cordi di pvc (plastica) (è ci sò parechje divisioni in questu materiale), cordi di slub (i cordi di slub ùn sò micca fatti di bambù, ma sò fatti in sezzioni cum'è nodi di bambù), cordi di filu d'acciaio.
H7892f1a766f542819db627a6536d5a359

2: A diferenza in u manicu
Arcuni di i manichi di corda sò manichi chjuchi, alcuni sò grossi è manichi di spugna, alcuni sò manichi di cuntà, è certi ùn anu micca manichi (una corda simplice).

3: U pesu di corda hè diversu
Di solitu avemu cordi ligeri è cordi pisanti.A corda per saltà generale pesa circa 80 à 120 grammi.Meno di 80 grammi hè troppu ligeru, circa 200 grammi, o ancu più di 400 grammi pò esse chjamatu corda pisanti.

4: U "cuscinettu hè diversu" trà u manicu è a corda.
Per esempiu, a corda di cuttuni ùn hà micca a rotazione di u manicu, è hè più faciule per esse intricatu.Certi sò rotazioni di cuscinetti, a maiò parte di i quali sò rotazioni mobili.
Un'introduzione à e diverse corde per saltare.

1: Corda di cuttuni (solu una corda)
Features: Una corda di cuttuni simplice, perchè hè economica è ùn face micca male quandu chjappà u corpu, hè spessu usata in a classa di educazione fisica di i studienti elementari.

Disadvantages: Solu perchè hè una corda di cuttuni puri, ùn ci hè micca una rotazione "bearing", per quessa, hè assai faciule di nodo, un pocu più veloce, hè faciule di nodo, chì pruvucarà a corda di saltà per esse interrotta.Inoltre, facemu attente à sente l'inerzia di l'altalena di corda, cusì stu tipu di corda ùn hè micca faciule per saltà.

Pirsuni applicabili: In fatti, da a perspettiva di l'apprendimentu di saltà di corda, ùn pensu micca adattatu per nimu, ma per certi zitelli chì cumincianu à amparà à saltà a corda, pò esse usatu perchè hè difficiule di saltà assai. à u principiu, è hè difficiule di chjappà u corpu.Hè male è pò esse usatu.

2: Cunta corde à saltare:
Features: A funzione notevuli di stu tipu di corda per saltà hè evidenti.Hà una funzione di cunti, chì pò esse selezziunata in u casu di esami sportivi o vulete sapè quantu salti per minutu.

Nota: Ci sò parechji tipi di corde per saltà per stu tipu di cunti, u materiale di a corda è u materiale di u manicu sò diffirenti, è u pesu di a corda hè ancu diversu.Allora, quandu cumprate, pudete cumprà secondu e diverse caratteristiche.

Pirsuni applicabili: Per i studienti di a scola primaria è media per cuntà comodamente, pudete aduprà stu tipu di corda per saltà, ma ci sò parechji tipi di corda per saltà, è pudete sceglie una megliu.

3: corda à saltà in PVC cù manicu chjucu
Features: Stu tipu di corda per saltare hè comunmente utilizatu in i salti di corsa o di pugilatu.A causa di u so pesu propiu, a corda hà megliu inerzia di swing.U prezzu hè ancu relativamente moderatu, di solitu trà 18-50.A causa di i diversi materiali di suddivisione, u prezzu hè ancu diversu.

E persone applicabili: Si pò dì chì stu tipu di corda per saltà hè adattatu per a maiò parte di a ghjente.Per i studienti di a scola primaria è media chì volenu migliurà megliu a so capacità di saltà, ponu sceglie un pesu di 80-100 grammi.L'adulti chì anu una certa capacità di saltà è volenu saltà più veloce è megliu ponu sceglie stu tipu di corda per saltà.
4: Corda di filu
H4fe052cd7001457398e2b085ce1acd72I
Features: A corda di filu d'acciaio hè carattarizatu da un filu d'acciaio à l'internu è un involucro di plastica à l'esternu.Stu tipu hè ancu generalmente utilizatu per i salti di corsa, ma hè ancu assai doloroso per chjappà u corpu.

Pirsuni applicabili: Pudete aduprà stu tipu di corda per saltà se vulete migliurà a vitezza di a corda per saltà, o praticà a corda per saltà di pugilatu.

5: Corda di bambù
saltà a corda
Caratteristiche: Cum'è mostra in a stampa sopra, a maiò parte di e corde di salti di bambù sò spliced ​​inseme una per una, è i culori sò brillanti.Hè cumuni in i cuncorsi di salti di corda di fantasia.Per via di e so caratteristiche, ùn pò micca esse usatu per saltà à alta velocità, è hè faciule da rompe o rompe.

Persone applicabili: persone chì volenu amparà à saltà a corda di fantasia.

6 : Corda pesante
Caratteristiche: A corda pesante hè una corda per saltà populari recentemente.Tramindui a corda è u manicu sò pisanti, è sò cumunimenti usati in u pugilatu, Sanda, Muay Thai è altri atleti per praticà a corda per saltà.Stu tipu di saltà di corda hè veramente difficiule di saltà rapidamente, è di ghjucà qualchi movimenti di fantasia (u mutivu hè chì hè assai pisanti, u più impurtante hè chì, se u muvimentu hè sbagliatu, serà assai dulurosu per chjappà u corpu).Ma hè assai bonu per l'esercitu di resistenza musculare.

Folla applicabile: Boxing, Sanda, Muay Thai studienti.Ci hè un altru tipu di persone chì sò fisicamenti in forma è volenu perdiri pesu, perchè stu tipu di corda di salta salta 100 volte chì a corda di salta ordinaria salta 100 volte, chì cunsuma più putere è cunsuma più energia.Se ùn pudete micca saltà più longu, perchè ùn lasciate micca cunsumà più energia ogni volta chì saltate a corda.

Infine, riassume l'opzioni di salta cunsigliate:

Corda di cuttuni: pò esse usata per l'illuminazione di i zitelli chì saltanu a corda à u principiu.

Corda per salti in PVC è corda di filu d'acciaio: Per adulti è zitelli chì anu una certa capacità di saltà è volenu migliurà a so prestazione, ponu sceglie, è questu tipu di corda hè megliu per saltà.Per e persone chì volenu amparà u pugilatu a corda per saltà pò ancu sceglie stu tipu di corda per saltà.

Corda di bambù: e persone chì volenu amparà à saltà a corda di fantasia.

Corda pesante: Per a basa di pesu hè troppu grande, saltà longu pò mette troppu pressione nantu à l'articulazione di u ghjinochju, allora pudemu sceglie stu tipu di corda per saltà, perchè cunsuma più energia ogni volta chì saltate.Per u pugilatu, Sanda è Muay Thai per praticà a resistenza musculare, pudete aduprà sta classa.

Oghje, sparteraghju brevemente nantu à a divisione è a selezzione di diverse corde per saltà.Spergu chì serà utile à tutti quandu sceglienu corde per saltà.Benvenuti à piace, marcate, avanti è cummentate.


Tempu di post: May-10-2021