Comu sceglie una tenda di campeghju all'aperto

Cù u ritmu acceleratu di a vita urbana, assai persone piace campà fora.Sia campeghju RV, o amatori di trekking outdoor,tendas sò u so equipamentu essenziale.Ma quandu vene u tempu di cumprà untenda, truverete tutti i tipi di outdoortendas nantu à u mercatu.Hè difficiule di sapè chì tipu ditendaduvete cumprà per adattà à i vostri bisogni per l'attività outdoor.

tenda da campeghju

1. Cunsiderate u spaziu dilutenda

Sè vo campate à pedi, cunzidira u pesu di utenda.Pudete preparà secondu u numeru di persone marcate in utenda.Ma s'è tù campeghju nantu à u vostru propriu, o ùn bisognu di purtari lutendaà pedi per un periudu più longu.Pudete fà utendaspaziu più rilassatu.Per esempiu, sè campate cù 1 persona, pudete sceglie una persona 2tenda.Sè vo site campatu cù 2 persone, pudete sceglie un 3-personatenda.Sè vo campate cù una famiglia, hè necessariu di sceglie una persona 4-6tenda.

tenda da campeghju 1

2. Spire, cima quadrata, cupolatenda, quale à sceglie ?

Sicondu a forma di a cima, a tenda esterna pò esse divisa in punte, cime quadrate, cupole è altri tipi.
Tenda tip-top: simile à u triangulu, hè ancu a prima forma di tenda.Hè una struttura simplice, cunvene à stallà, ligera, è costu-efficace.Ma per via di u latu di u triangulu, u spaziu hè più strettu.
Tenda a cupola : Hè attualmente a forma di tenda più usata.U spaziu hè assai più espansiu cà a tenda di punta.È a so forma hè adattata per l'usu di u clima ventu esterno, a struttura hè stabile.
Tenda superiore quadrata: maximizà u spaziu di a tenda, ma a stabilità hè più povera di a tenda di cupola.

tenda da campeghju 2

3. u più liggeru u megliu ?Hè dipende di l'usu di l'ambiente.
Quandu esce, i partenarii ùn sò micca disposti à portà l'equipaggiu pisanti.Cusì i prudutti di l'esterno ligeri sò sempre più populari.Ma a tenda ligera hè necessariamente megliu?
A listessa struttura di a tenda, se vulete riduce u pesu, avete bisognu di riduce a carica nantu à u tela, u polu di a tenda.Questu hà duie cunsequenze.Unu hè di mantene a funzione originale basatu annantu à l'usu di materiali più ligeri, cusì u prezzu aumenterà.Un altru hè di utilizà tessuti menu densi, riduce u diametru di u polu di a tenda, etc., chì riduce a funziunalità di a tenda.
Allora s'ellu hè un viaghju in autoguida, pudete vulete pensà menu à u pesu ligeru di a tenda, è più cunsiderazione di u cunfortu è a stabilità di a tenda.

tenda da campeghju 3

4. tendacù uscita frontale o sala di fronte, più convenientu

Di solitu si riferisce à u spaziu tràl'esternotendaè l'internutendadi utenda, stu spaziu hè assai impurtante.Per esempiu, dopu à un ghjornu di scarpi di caminata, un saccu più grande, utensili di cucina dopu l'usu, è altri pezzi è pezzi di l'equipaggiu.Scattered fora di notte serà inseguru, mette in utendaè un pocu bruttu, mette in questu spaziu hè ghjustu.

tenda da campeghju 4

5. Comparatu à l'indici impermeable, sti lochi sò più impurtanti

U clima all'apertu hè incertu, è quandu piove di colpu, a funzione antipioggia di utendahè particularmente impurtante.Per quessa, hè impurtante di dumandà l'indice di resistenza à a pioggiatendaquandu compra.Sia utendahà stickers waterproof, a struttura hè faciule d'acqua hè ancu impurtante.Perchè, a maiò parte di u tempu, a pioggia ùn passa miccatendatissu.È in a cucitura, o acqua (tendacima, cappellu anteriore brim, etc.) accumulation è infiltration rates sò più grande.

tenda da campeghju 5

Una tenda hè un equipamentu impurtante per campeghju, ma ùn hè micca l'unicu equipamentu.A so funzione principale in campeghju hè di prutezzione di u ventu, a pioggia, a polvera, a rugiada è l'umidità.È furnisce un ambiente di riposu relativamente còmode per i campeggiatori.Allora hè impurtante di sceglie bè quandu sceglite.A nostra cumpagnia hà una varietà di tipi diffirenti per voi di sceglie.


Tempu di Postu: Oct-10-2022