Cumu sceglie i sacchetti di dorme per campeghju all'aperto

Usaccu di dormehè unu di i pezzi essenziali di l'equipaggiu per i viaghjatori esterni.Un bonu saccu di dorme pò furnisce un ambiente di dorme caldu è còmode per i campeggiatori di backcountry.Vi dà una ricuperazione rapida.Inoltre, usaccu di dormehè ancu u megliu "lettu mobile" per i backpackers autoguidati.Ma in fronte di una varietà di sacchetti di dorme nantu à u mercatu, cumu sceglie asaccu di dorme?

saccu di dorme 1

1. Fighjate à u materiale

Saccu di dormeu calore dipende da u gruixu di a capa d'insulazione, ma ùn pò micca portà un quilt grossu nantu à a muntagna, nò?Allora sceglite un liggeru, caldu, cunfortu è faciule d'almacenàsaccu di dorme, hè assai necessariu!

Parechje tipi di fibra artificiale, cù calore, faciule d'asciucà, faciule di pulisce, ùn teme micca e caratteristiche di l'acqua.Si seguita u principiu simplice chì menu trasferimentu di calore significa più calore.

saccu di dorme 2

U poliester, o piume artificiali, hè più grande è più pesu quandu si guarda.Ùn hè micca faciule da portà, in particulare per i backpackers, ma relativamente economicu.

I variità di Down sò ancu assai, u spaziu di pesu hè grande, è a vita di serviziu è a prestazione d'insulazione sò per suprattuttu sempre garantite.A prima cosa chì determina a prestazione di l'insulazione di u giù hè a quantità di piuma.Questu hè, 80%, 85% ...... nantu à l'etichetta di usaccu di dorme, indicando chì u down in u cuntenutu di 80% o 85%.Dopu hè u fluffiness.Una certa quantità di giù cuntatu da u voluminu, hè u fattore principale in a determinazione di u rendiment termale.U fluffiness è u cuntenutu di down di down hè a chjave per u calore.

2. Sceglite a forma

Usaccu di dormehè avvoltu intornu à u corpu cum'è una capa d'insulazione in un padding fluffy.Puderà furnisce un ermeticu per mantene a temperatura è impedisce a perdita di calore di u corpu.

U primu criteriu di selezzione: copre completamente a testa!A perdita di calore da a testa conta per u 30% di a perdita di calore tutale di u corpu à 15˚C, è u 60% à 4˚C, è più bassa hè a temperatura, più altu hè u percentualità!Allora sceglite una bona "copertura di a testa"saccu di dorme.

A bustasaccu di dormehè a forma di una busta.Hè più quadratu.Face una differenza se portate un cappellu o micca.U mudellu senza cappelli hè adattatu per l'estiu, è u mudellu di cappucciu hè impannillatu per u vaghjimu è l'invernu.

Vantaghji: u spaziu internu hè più grande, più faciule da vultà, è adattatu per dorme in una pusizioni audace o un bloccu più grande di persone.È a maiò parte di u zipper hè un passaghju à a fine è pò esse completamente apertu cum'è un usu di quilt in una sola capa.

Disadvantages: l'ampiezza interna porta ancu à un imballu poviru.Allora in i stessi specificazioni di riempimentu, u calore ùn hè micca bonu cum'è u tipu di mummia.

Mammasaccu di dorme: "umanu" cum'è u so nome, in usaccu di dormesarete impannillatu strettu cum'è un faraone egizianu, cum'è una mummia.

Vantaghji: l'adattazione perfetta, sarete imbulighjate ermeticu, cusì u listessu riempimentu di tela è u calore pò esse ottimali.

Disadvantages: ghjunghje l'imballaggio porta à una mancanza di spaziu internu, è u sensu di bondage hè più evidenti.Cum'è per dorme in u grande spettaculu si senti suffocatu.

saccu di dorme4
saccu di dorme5

3. Misura a temperatura

Appena avemu avutu i nostri sacchetti, vedemu l'etichetta di a temperatura prominente nantu à l'imballu.Ci sò dui etichette: temperatura di cunfortu è temperatura limite.Una temperatura còmuda hè una temperatura chì vi faci cunfortu.U limitu di temperatura hè a temperatura più freti chì vi impediscenu di congelazione à morte.

Ci sò dui mètudi di marcatura generale. U primu hè di etichettatesaccu di dormeA temperatura bassa cunfortu direttamente.Cum'è -10˚C o qualcosa, faciule da capisce. U sicondu hè di marcà un intervallu (alcuni aghjunghjenu poi culore).

Se u rossu principia à 5˚C, diventa verde chjaru à 0˚C è verde scuru à -10˚C.Allora questu intervallu hè a temperatura à a quale ci sentimu più còmode durante u sonnu.Dittu chistu, usaccu di dormehè calda à 5˚C, 0˚C hè ghjustu, è -10˚C hè a temperatura estrema à a quale si senti friddu.Allora a temperatura cunfortu bassa di questusaccu di dormehè 0˚C.

A scelta di asaccu di dormehè influinzatu da parechji fatturi ambientali.Cum'è l'umidità lucale è u locu di campeghju, l'usu di un pad a prova di umidità hè ancu un mutivu assai impurtante.Allora duvete sceglie a temperatura cunfortu marcata nantu à usaccu di dormesecondu fatturi esterni.

I sacchetti di dorme ùn ponu micca esse scelti basatu annantu à uni pochi metrici simplici.Qualitàsaccu di dormessò cuncepiti currettamente in termini di materiali è di custruzzione.Ci hè uni pochi di direzzione generale per seguità quandu sceglite u saccu di dorme chì avete bisognu.Scegli i prudutti fatti da i fabricatori EN / ISO.I materiali è e metriche sò allora scelti nantu à i scenarii d'usu è i bilanci chì generalmente implicanu.U adattatu ghjustu hè u megliu, gode in silenziu a muntagna, dà è pigliate.

saccu di dorme 6
saccu di dorme 7

Tempu di pubblicazione: 18-10-2022