Quandu andemu cuscientemente in palestra, duvemu fà più attenzione à l'allenamentu di a schiena, perchè una proporzione perfetta di u corpu hè basata annantu à u sviluppu cuurdinatu di i vari gruppi musculari in tuttu u corpu, dunque, invece di fucalizza ci nantu à e zone chì sò relativamente faciule o chì ci piacenu, duvemu fucalizza ci nantu à e zone chì sò relativamente difficiule è e zone chì ùn ci piacenu micca.
In l'allenamentu di a schiena, l'esercizii i più cumuni chì facemu, fora di e trazioni, sò e trazioni è l'esercizii di canottaggio, chì tendimu ancu à pensà chì si ponu fà solu in palestra, in casa, u massimu chì si pò fà hè aduprà manubri per u canottaggio. Benintesa, u canottaggio in casa ùn stimula micca cumpletamente i musculi di a schiena.
Ma à questu puntu, avemu un'altra opzione, chì hè di utilizà una banda di resistenza invece di manubri, è finu à chì tenemu e bande di resistenza in u locu, pudemu fà tutti i tipi di pull-down è di voga, hè assai simplice è cunveniente, è pudemu ancu aghjustà a resistenza di ubanda di resistenzaper risponde à i so obiettivi.
Dunque, eccu una lista di esercizii per a schiena chì avemu fattu in casa cù bande di resistenza. Li avemu fatti mentre ci familiarizavamu cù e basi per pudè fà li in casa, affinchì u so eserciziu sia efficace per i musculi di a schiena, migliurà una mala postura è ottene musculi o modellà l'ubbiettivu.
Azzione 1: Banda di resistenza à un bracciu unicu cù alta trazione in giù
Pusiziunate a banda di resistenza in una pusizione alta. State in piedi di fronte à a banda di resistenza è aghjustate a distanza trà u vostru corpu è a banda di resistenza. Separate leggermente i vostri pedi, piegate leggermente e ghjinochje, mantene a schiena dritta è stringete u vostru core.
Cù un bracciu drittu in sù, tene l'altra estremità di a banda di resistenza per mantene u vostru corpu stabile. U spinu forza u bracciu à piegà u gomitu è à tirallu versu u pettu.
L'apice si ferma, cuntrae u musculu di a schiena, poi cuntrolla a velocità pianu pianu a riduzione in direzione inversa, face chì u musculu di a schiena ottenga l'estensione cumpleta.
Azzione 2: vogà cù una banda di resistenza in pusizione seduta
Posizione seduta, gambe dritte in avanti, pedi in u centru di a banda di resistenza, schiena dritta è ligeramente indietro, core stringendu, braccia dritte in avanti, tenendu e duie estremità di a banda di resistenza.
Mantene u vostru corpu stabile, mantene a schiena dritta, è aduprate a schiena per tirà e braccia in direzzione di l'addome pieghendu i gomiti.
L'apice si ferma, cuntrae u musculu di a schiena, poi cuntrolla a velocità per ristabilisce pianu pianu, pruvucendu chì u musculu di a schiena ottenga l'estensione cumpleta.
Azzione trè: Tirata forte di a banda elastica
State in piedi cù e gambe ligeramente più strette di a larghezza di e spalle. Mette i vostri pedi in u centru di a banda di resistenza.
Piegate i gomiti. Tenite e duie estremità di a banda di resistenza cù e mani. Mantene a schiena dritta, u core strettu è piegate i fianchi in avanti finu à chì a parte superiore di u corpu sia guasi parallela à u pianu è sentite una trazione nantu à u spinu di e cosce.
Fate una pausa à l'apice, i talloni nantu à u pianu, i fianchi chjusi, i fianchi spinti in avanti, è state dritti.
Azzione 4: Remu cù banda elastica in piedi
Assicurate una estremità di a banda di resistenza à u livellu di u pettu, state in piedi di fronte à a banda di resistenza, a schiena dritta, u core tesu, e braccia dritte in avanti, e mani chì tenenu l'altra estremità di a banda di resistenza. Per mantene u vostru corpu stabile, aduprate a schiena per tirà e braccia in direzione di u pettu pieghendu i gomiti.
L'apice si ferma cuntraendu u musculu di a schiena, poi cuntrolla a velocità per ristabilisce pianu pianu.
Azzione Cinque: Tirata in giù cù un bracciu unicu cù banda elastica è bracciu drittu
Fissate a banda di resistenza in una pusizione alta, state in piedi di fronte à a banda di resistenza, e gambe leggermente divaricate, i ghjinochji leggermente piegati, a schiena dritta, piegatevi in avanti. Cù un bracciu drittu in sù, tenete l'altra estremità di a banda di resistenza cù u gomitu leggermente piegatu.
Mantene u vostru corpu stabile, tene e vostre braccia dritte, è aduprate a schiena per tirà e vostre braccia versu e vostre gambe.
L'apice si ferma ligeramente, a cuntrazione di u musculu di a schiena, dopu a riduzione lenta di a velocità in direzzione contraria, face chì u musculu di a schiena ottenga l'estensione cumpleta.
Data di publicazione: 8 d'aostu 2022