Cumu aduprà u saltu à corda per riduce u grassu

Studi scientifichi mostranu chìcorda per saltàbrusgia 1.300 calorie in un'ora, chì hè equivalente à trè ore di jogging. Ci sò testi: Ogni Minutu Salta 140 volte, salta 10 minuti, l'effettu di l'eserciziu equivalente à jogging per circa una mezz'ora. Insistite nantu à corda per saltàPer un mese, 70-80 volte à u minutu, saltendu 30-40 minuti ogni ghjornu pò perde circa 3 kg di grassu. Sè torna cù u tubu chjusu, riduce l'effettu di grassu serà megliu. À u listessu tempu,corda per saltà Ùn pò micca solu aiutà à perde pesu, ma ancu nantu à tuttu u musculu di u corpu hà un certu effettu d'eserciziu. Pò ancu permette à u sistema respiratoriu, u core è u sistema cardiovascular di fà un eserciziu adeguatu.

saltà a corda

In questu modu, saltà a corda hè veramente una scelta assai bona per una bona salute. Ma ùn vi ne fate, perchèsaltà a cordaPare simplice, ma ci vole à amparà à capisce chì a cunniscenza ùn hè micca simplice. Saltà accidentalmente male, ma l'effettu hè negativu oh!

Eccu alcuni di l'errori chì pudete fà per saltà a corda:
1. Corda per saltàùn si tratta micca di saltà u più altu pussibule
Saltà cusì in altu tuttu u tempu face male solu à i vostri vitelli è li rende visivamente più spessi.
2. Andate drittu in sù è in giù senza piegà i vostri polpacci
Questu hè più cumunu in i sperimentatisaltà a cordaPer perseguità a velocità di a corda di saltà, hè atterratu solu in punta di pedi. Ancu s'ellu pare bellu,corda per saltà mette assai pressione nantu à l'articuli di u ghjinochju è vi rende più propensi à esse feriti.
3. Corda per saltàquandu u pede fora di a corda per saltà in figura ottu, dentru di a figura ottu
U primu purterà à u dolore di a gamba anteriore, a direzzione di u pede ùn hè micca ghjusta, è cumu praticà tuttu u dolore. U secondu hà feritu u ghjinochju, u costu à longu andà di u ghjinochju.
4. Ùn fate micca oscillà troppu a corda cù e spalle
Questu ùn darà chè un dolore à a spalla u ghjornu dopu, preferibilmente cù a parte superiore di u bracciu chjosa è l'avambracciu è u polsu chì oscillanu.corda.

saltà à a corda 1

Dunque, cumu duvemu adupràcorda per saltàscientificamente è currettamente?
Passu 1: sceglite a corda di saltà adatta
1. A corda cunsigliata hè ligera, cù una maniglia pesante, preferibilmente cù una funzione di cuntà a corda per saltà.
2. Tene a maniglia cù e duie mani, un pede nantu à a corda, è tira ucorda per saltàdrittu, a lunghezza ghjustu finu à u so pettu.
Passu 2: Riscaldatevi sempre primacorda per saltà
Assicuratevi di stende i vostri polpacci è i tendini d'Achille, chì sò i più impurtanti. Perchè ucorda per saltàU prucessu in questi dui lochi hè sempre in un statu di alta tensione. Movimenti di riscaldamentu cunsigliati cum'è jumping jacks, high leg lifts, back kicks, ecc. Principià senza riscaldamentu pò facilmente causà strappi musculari.
Passu 3: Elementi essenziali di l'azione
1. State naturalmente cù e mani nantu à ucorda per saltà; piegate e braccia à i vostri lati
2. Ùn saltate micca troppu in altu, solu da 3 à 5 cm. U megliu cuscinu di ghjinochju per l'atterraggio, u tallone in tuttu u prucessu hè fora di terra.
3. Mantene u stomacu strettu, a schiena dritta è respira naturalmente.
4. Ùn fate micca basculà troppu a corda mentre saltate, stringite a parte superiore di e braccia è fate basculà a corda cù l'avambracci è i polsi.
Passu 4: Stretch dopu à u saltu
Questu hè assai impurtante! Prima è dopu ogni eserciziu, un stretching moderatu hè assai necessariu.

saltà à a corda 2

U prossimu hè ucorda per saltàprecauzioni:
1. Saltà a corda è perde pesu gradualmente
Ùn ascoltate micca sempre l'internet chì dice "Un muvimentu, un mese magre 30 libbre". Ùn saltate micca a corda 2.000 volte à ghjornu. Ùn andate micca per a velocità, andate passu à passu. Per esempiu, appena cuminciatu 500, dopu l'adattazione per aghjunghje à 1000, seguitatu da in su.
2. Ùn fà miccacorda per saltàscalzi è evitate di saltà nantu à terra dura
Hè megliu purtà scarpe da ginnastica cù solette imbottite. Pruvate à ùn saltà nantu à un terrenu duru cum'è u cimentu. Questu pò sforzà l'articuli è causà ferite à u ghjinochju. Sè vo vulete saltà in casa, hè megliu avè un cuscinu. Ùn pò micca disturbà u pianu di sottu, ma pò ancu prutege si.
In più di a terra, duvete ancu fà attenzione à a corda per saltà micca tutte e palle di u pede in terra, cù a palla di u pede.
3. Ùn saltate micca à stomacu viotu
Saltà a corda à stomacu viotu hè bonu per a perdita di grassu, ma pò purtà à un bassu livellu di zuccaru in sangue. Ùn saltate micca a corda 30 minuti prima è un'ora dopu un pastu. Pò causà prublemi di stomacu.
4. A gamba, u ghjinochju hà a persona ferita, a forza fisica stessa persona debule, ùn hè micca adatta à a corda per saltà
Cù u pesu assai altu di a pressione generale alta nantu à u cumpagnu di ghjinochju,saltà a cordaaumenterà solu u pesu nantu à u ghjinochju. Dopu, a persona cù u pettu grande salta a corda per vulè nutà, deve preparà a biancheria intima sportiva, altrimenti pò per via di a ragione di gravità, schiaccià u dulore crudu.


Data di publicazione: 28 di settembre di u 2022