Cumu aduprà a salta di corda per riduce u grassu

Studi scientifichi mostranu chìcorda à saltàbrusgia 1.300 calori in una ora, chì equivale à trè ore di jogging.Ci sò testi: Ogni Minute Jump 140 volte, salta 10 minuti, l'effettu di l'eserciziu equivalenti à jogging per una meza ora.Insisti saltà a cordaper un mese, 70-80 volte per minutu, saltendu 30-40 minuti ogni ghjornu circa pò perde grassu 3kg.Sè di novu cù u tubu chjusu, riducendu l'effettu di grassu serà megliu.In listessu tempu,corda à saltà pò micca solu aiutà a perdita di pisu, ma dinù nant'à u musculu corpu sanu hà un certu effettu esercitu.Puderà ancu permette à u sistema respiratorju, u cori è u sistema cardiovascular per ottene un esercitu adattatu.

saltà a corda

In questu modu, saltà a corda hè veramente una scelta assai bona per una bona salute.Ma ùn vi preoccupate, perchèsaltà a cordapare simplice, ma avete bisognu à amparà à capisce chì a cunniscenza ùn hè micca simplice.Accidentalmente salta male, ma l'effettu hè negativu oh!

Eccu alcuni di i sbagli chì pudete fà per saltà a corda:
1. Saltà à a cordaùn hè micca di saltà u più altu pussibule
Saltà cusì altu tuttu u tempu solu ferisce i vostri vitelli è li rende visualmente più grossi.
2. Andate drittu in su è in falà senza flexionà i vitelli
Questu hè più cumuni in l'esperimentisaltà a corda.Per perseguite a vitezza di saltà a corda, sbarcò solu in Tiptoe.Ancu s'ellu pare bè,saltà a corda mette assai pressione nantu à e vostre articuli di i ghjinochje è vi face più probabili di ferite.
3. Saltà a cordaquandu u pede fora di a figura ottu salta a corda, in a figura ottu
L'anzianu porta à u dulore di a gamba di fronte, a direzzione di u pede ùn hè micca ghjustu, è cumu praticà tuttu u dolore.L'ultimi ferite u ghjinochju, u costu longu di u ghjinochju.
4. Ùn basculà micca troppu a corda cù e spalle
Il ne fera qu'un douloureux à l'épaule le lendemain, de préférence avec le bras supérieur serré et l'avant-bras et le poignet balancent lecorda.

saltà a corda 1

Allora cumu duvemu adupràcorda à saltàscientificamente è currettamente?
Passu 1: sceglite a corda di salta ghjustu
1. A corda cunsigliata hè ligera, manighjate pisanti, preferibbilmente cù una funzione di corda di salta.
2. Mantene u manicu cù e duie mani, un pede nantu à a corda, è tira usaltà a cordadrittu, a lunghezza ghjustu à u so pettu.
Passu 2: Riscaldate sempre primasaltà a corda
Assicuratevi di stende i vostri vitelli è i tendini d'Achille, chì sò i più impurtanti.Perchè usaltà a cordaprucessu in sti dui lochi hè sempre in un altu statu di tensione.Movimenti di riscaldamentu cunsigliati cum'è jumping jacks, lifting high leg, back kicks, etc.Cumincià senza riscaldamentu pò facilmente pruvucà a tensione musculare.
Passu 3: Azzione Essentials
1. Stand naturali cù e vostre mani nantu à usaltà a corda;piegate e braccia à i lati
2. Ùn Jump Too High, solu 3 à 5 cm.U megliu cuscinu di ghjinochju di sbarcu, u taccu in tuttu u prucessu hè fora di a terra.
3. Mantene u to stomacu strettu, a spalle dritta, è respira naturali.
4. Ùn fate micca troppu a corda mentre saltate, chjappà i vostri braccia è fate a corda cù l'avambracci è i polsi.
Passu 4: Stretch after the jump
Questu hè assai impurtante!Prima è dopu à ogni eserciziu, l'allungamentu moderatu hè assai necessariu.

saltà a corda 2

U prossimu hè usaltà a cordaprecauzioni:
1. Saltà a corda è perde u pesu gradualmente
Ùn ascolta micca sempre l'internet dicendu "Un muvimentu, un mese magre 30 liri".Ùn saltate micca a corda 2000 volte à ghjornu.Ùn andate micca per a velocità, andate passu à passu.Per esempiu, ghjustu cuminciatu 500, dopu l'adattazione per aghjunghje à 1000, seguita da up.
2. Ùn fate miccasaltà a cordascalzi è evite di saltà in terra dura
Hè megliu portà sneakers cù insoles cushioned.Pruvate micca di saltà in terra dura cum'è u cimentu.Questu pò strainà e articulazioni è causà ferite di ghjinochju.Se vulete saltà in casa, hè megliu avè un cuscinu.Ùn pò micca disturbà u pianu sottu, ma ancu ponu prutegge.
In più di a terra, avete ancu attentu à a corda di salta micca tutti i boli di u pede nantu à a terra, cù a bola di u pede.
3. Ùn saltate micca nantu à u stomacu viotu
Saltà nantu à un stomacu viotu hè bonu per a perdita di grassu, ma pò purtà à u zuccheru in sangue.Ùn saltate micca a corda 30 minuti prima è un'ora dopu à manghjà.Pò causà prublemi di stomacu.
4. A gamba, u ghjinochju hà a persona ferita, a forza fisica stessu persona debule, ùn cunvene micca à a corda di saltà
Cù u pesu assai altu di l'alta pressione generale nantu à u cumpagnu di ghjinochju,saltà a cordasolu aumenterà a carica nantu à u ghjinochju.In seguitu, u pettu grande persona salta a corda à vulè avvistà, deve priparà a biancheria intima di sport, altrimenti pò per via di a gravità, smashes u dulore crudu.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022