Cumu aduprà a cintura di furmazione TRX?Chì musculi pudete esercitu?U so usu hè fora di a vostra imaginazione

Spessu vedemu una banda elastica suspesa in a palestra.Questu hè u trx citatu in u nostru tìtulu, ma micca assai persone sanu cumu utilizà sta banda elastica per a furmazione.In fatti, hà parechje funzioni.Analizemu uni pochi in detail.

1.TRX push pettu

Prima preparanu a postura.Facemu u corpu tutale in una linea dritta, u core stringhje a pelvis per mantene a stabile, i tacchi duveranu passà nantu à a terra, è e duie mani tenenu a banda elastica.

Piegate i vostri braccia ligeramente, è poi aghjustate a distanza è l'angolo trà u vostru corpu è a banda elastica.U scopu hè di prevene a banda elastica di freccia contru à u nostru corpu quandu spinghjemu u pettu.

https://www.resistanceband-china.com/home-fitness-rally-fitness-band-nylon-total-resistance-exercise-rope-sports-trx-workouts-product/

Allora u corpu tutale hè appughjatu in avanti è calatu finu à chì i nostri avambracci è l'avambracci sò apprussimatamente 90 gradi, è poi spintu in daretu per vultà à un statu standing.In fatti, truverete chì sta azzione hè simile à una pressa di panca flat, ma unu hè vicinu fissu è l'altru hè Far fissu.

In u nostru prughjettu di spinta di pettu trx, duvemu cuntrullà a nostra forza è mantene una forza uniforme, perchè trx hà sempre una tensione relativamente equilibrata.

In u prucessu di inclinazione in avanti è spinghje u pettu per restaurà u nostru corpu, fate attenzione à mantene u stringimentu di u core è a stabilità di l'articulazione di l'anca.Ùn aduprate micca l'anca superiore è ùn alzate micca u taccu da a terra.

2.TRX y furmazione di parolla

Questa azzione hè principalmente per furmà i nostri musculi di e spalle.Prima affruntate a cintura di furmazione, pigliate l'impugnatura di a banda elastica cù e duie mani, mantene l'avambracciu ligeramente flessatu davanti à u pettu.Siccomu stu muvimentu hè un unicu muvimentu di l'articulazione, i requisiti per i nostri musculi spalla seranu più altu.

Durante u muvimentu, l'angulu di l'armi superiore è inferiore hè mantenutu invariatu, l'articulazione di u coddu hè sempre ligeramente flessa, l'articulazione di l'anca è u core restanu stabile è strettu, tuttu u muvimentu hè cuntrullatu lentamente, è a tensione di a banda elastica hè. mantenutu in permanenza.

3. TRX rematu

Questa azione pò eserciteghja assai bè i musculi di u spinu.A postura di preparazione hè a stessa cum'è a furmazione in forma di y sopra.Mantene u vostru corpu stabile è inclinate u vostru centru di gravità ligeramente in daretu.

Semu devi esse nutatu chì i nostri omoplati deve esse attivamente stretti per mantene l'affonda è a stabilità di e spalla, è evite a postura di shrugging spalle è arching back.

b6725b0418b14eb5985653970f531ced

Allora i musculi di u spinu attivamente cuntrate è esercitanu forza, fate una estensione di spalle in avanti è u muvimentu di flexione di u coddu, è fate attente à mantene a tensione di a banda elastica durante u muvimentu.

Vale à dì, l'estremità distale deve esse fissata, è ùn utilizate micca forza.Quandu i musculi di u spinu righjunghjenu a so cuntrazione massima, pudemu pause per unu à dui sicondi per sente u statu strettu di i musculi di u spinu.

4.TRX i muvimenti di l'estremità inferiore

A pusizioni di preparazione hè a stessa cum'è u sicondu è u terzu movimentu sopra, cù i vostri pedi à l'ampiezza di l'spalle, è e sole di i vostri pedi nantu à a terra per mantene a tensione di a banda elastica.Allora piegate i fianchi è i ghjinochje.

L'angulu trà u vitellu è a terra ferma sempre u listessu.Squat finu à chì a coscia è u vitellu formanu un angolo di circa novanta gradi.Questa azzione ùn solu eserciteghja i nostri musculi di a coscia, ma ancu migliurà a stabilità di i ghjinochje è l'articuli di l'ankle.

https://www.resistanceband-china.com/home-fitness-rally-fitness-band-nylon-total-resistance-exercise-rope-sports-trx-workouts-product/

In questa basa, pudemu trasfurmà u centru di gravità à un pede, tirà l'altru pede torna à u toe, è poi fate un lunge squat cù a gamba senza supportu in daretu, perchè a furmazione di una gamba hè più adatta.

Vi aghju presentatu uni pochi di azzioni trx simplici sopra, è l'amichi chì ùn cunnosci micca stu dispusitivu ponu pruvà da elli stessi.


Tempu di Postu: Jul-05-2021