Introduzione à i diversi usi di i 3 tipi di bande di resistenza

In cuntrastu cù l'equipaggiu tradiziunale di furmazione di pesu,bande di resistenzaùn carica u corpu in u listessu modu.Prima di stende,bande di resistenzacrea assai poca resistenza.Inoltre, a resistenza cambia in tutta a gamma di u muvimentu - u più grande u stretchu in a banda, u più altu hè a resistenza.

banda di resistenza 1

Bande di resistenzaattualmente in u mercatu sò divisi in terapia fisicabande di resistenza, ciclubande di resistenza, è tububande di resistenza.Sapemu di più nantu à elli inseme !

Terapia fisicabanda di resistenza
Questu hè unu di i più utilizatibande di resistenza.Hè circa 120 cm longu è 15 cm largu.Di solitu ùn venenu micca cù manichi è sò aperti à i dui estremità, ùn formanu micca un ciclu chjusu.Hè principarmenti utilizatu per esercizii di riabilitazione è di furmazione.Hè una di e cinture di compressione più populari dispunibili.

banda di resistenza 2

Aree di appiecazione: riabilitazione, contouring, furmazione di funzione di i membri superiori è furmazione funzionale.
Vantaghji: faciule da portà è versatili.
Svantaghji: resistenza massima relativamente chjuca.

Anellubanda di resistenza
Hè ancu assai popularibanda di resistenza.Hè più comunmente utilizatu per a furmazione di l'anca è a gamba (membra inferiore).A taglia varieghja, 10-60 cm sò dispunibili.

banda di resistenza 3

Aree di appiecazione: riabilitazione, furmazione di i membri inferiori, aiuti di furmazione di forza è furmazione funzionale.
Vantaghji: ciclu chjusu, faciule d'imballà in u corpu, oggetti fissi.Più adattatu per i muvimenti statichi o di piccula amplitude.
Disadvantages: per via di a resistenza più corta, relativamente grande, applicazione più stretta.

Tipo di fastener (tubulare)banda di resistenza
E duie estremità di a fibbia viva pò esse cumminata cù una varietà di forme di manicu.Questa funzione hà fattu i snap-on bands a scelta di parechji prufessiunali è dilettanti.Circa 120 cm di lunghezza è diametri varianti.

banda di resistenza 4

Campi d'applicazione: riabilitazione, scultura, esercizii di forza, furmazione funziunale.
Vantaghji: una varietà di opzioni di furmazione, è cambiamenti di resistenza più uniformi.
Svantaghji: l'accessori tendenu à esse più, micca cunvenuti per portà, menu costu-efficace, è i prudutti di prezzu bassu fibbia è faciuli di rompe.

Per a maiò parte di a ghjente, bande di resistenza di terapia fisica è anellubande di resistenzasò abbastanza.

Vantaggi diBanda di resistenza DANYANG NQFITNESS
1 、 A nostra banda di resistenza hè fatta di materiale di lattice naturali.Hè assai resistente à l'usura è pò sustene una grande tensione.
2 、 A nostra banda di resistenza hè adattata per tutti quelli chì anu bisognu di allungà i musculi dolenti dopu è prima di un allenamentu.Pudete ancu aduprà per stende u vostru corpu prima di travaglià.
3 、 I nostri bandi di resistenza ponu esse aduprati per una varietà di sporti, cum'è furmazione di forza, pull-ups assistiti, furmazione di tensione di basketball, warm-ups, etc.
4 、 I nostri bandi di resistenza anu parechji livelli.Ogni culore hè una resistenza differente è larghezza per diversi scopi.banda rossa (15 - 35 lbs);Banda negra (25 - 65 lbs);banda viola (35 - 85 lbs);Banda verde (50 - 125 lbs).


Tempu di Postu: Dec-14-2022