Formazione di l'anca è a gamba di banda di resistenza

Utilizendu una banda elastica per furmà u corpu sanu è rinfurzà i musculi, i dettagli è i setti sò stati disposti, perchè pudete fà in moderazione.

banda di resistenza 1

Banda di resistenzafurmazione di stabilità di i membri inferiori
Aumentà u cuntrollu unilaterale di i membri inferiori mentre stimula a testa mediale di u quadriceps.
Fixà a banda di tensione nantu à u vostru latu drittu, mette un cuscinu di equilibriu davanti à voi, aduttate una postura di lunge cù a gamba sinistra in fronte, mantene u torsu relativamente drittu è u pesu di u corpu nantu à a linea verticale media di a coscia davanti.A linea media di u torsu per u pianu di u muvimentu in avanti o ascendente, assicurendu chì l'ankle, u ghjinochju è l'anca fermanu in una pusizioni neutrali in tuttu u prucessu.Questu pò esse ripetutu sei volte per trè setti.

banda di resistenza 2

Banda di resistenza ancacresce
Pone una banda di resistenza intornu à i dui caviglie, piegate i ghjinochje è i fianchi in una pusizioni stendu, tirate a banda à l'area di l'anca anteriore, è fate un esercitu simplice di hip-up.Quandu si alza, i vostri cosci è vitelli seranu vicinu à novanta gradi, è pudete ripetiri deci volte per trè setti.

banda di resistenza 3

Banda di resistenzastirrups daretu
Aumentà u cuntrollu di gluteus maximus.A banda di resistenza serà fissata à l'altezza di u picculu abdomen, u pede di fronte nantu à a banda di resistenza per fà l'azzione di l'anca in daretu, per sente a participazione di l'anca, tuttu u prucessu per assicurà chì l'anca, u ghjinochju, l'anca. un aviò, fate quandu u core strettu per evitari a pelvis cumpensu lumbar avanti.Pò esse ripetutu dece volte trè gruppi.

banda di resistenza 4

Banda di resistenzacaminu di granchiu
Aumenta u cuntrollu di u gruppu di musculi abductori di l'anca è riduce u buckling internu di u ghjinochju.
Place abanda di resistenzaattornu a l'anca, wrap una figura ottu intornu à u fronte à i cavichje, è si move laterally, assicurendu à aghjustà l 'angulu di flexione anca è a linea plumb di pisu corpu trà i dui cavichje.Quandu si move lateralmente, l'articulazione di l'anca conduce u ghjinochju è l'ankle è l'esterno di l'anca per participà à a forza.Pudete pruvà 20 passi è dui viaghji di andata.

banda di resistenza 5

Banda di resistenzatesta mediale quadriceps
Eserciziu di cuntrollu di u ghjinochju di l'angolo finale per attivà a testa mediale di u quadriceps.A banda di resistenza hè tenuta à l'altitudine popliteale per u cuntrollu di l'estensione di u ghjinochju di l'angolo finale è a cuntrazzioni di a testa di quadriceps mediale.Questu pò esse ripetutu dece volte per trè setti.

banda di resistenza 6

Tempu di Postu: Apr-14-2023