Certi movimenti cumuni di eserciziu di banda di resistenza di l'anca

Bande elastiche(cunnisciutu ancu com'è bande di resistenza) sò un pezzu populari di l'equipaggiu di eserciziu in l'ultimi anni.Hè chjucu è portable, micca limitatu da u situ spaziu.Permette di furmà in ogni mumentu, in ogni locu.Stu equipamentu di eserciziu hè veramente maravigghiusu è vale a pena avè.

banda di resistenza 1

01 Chìbande elastichefà per i vostri fianchi?
Parechje persone curanu assai di furmà i so glutei, è a furmazione di banda elastica hè un modu unicu è efficace per furmà.
I gluteus umani includenu trè musculi, chì sò u gluteus maximus, gluteus medius è gluteus minimus.U gluteus maximus hè unu di i musculi più grande di u corpu, è sustene l'altri dui musculi di l'anca in diversi modi.
Per mezu di a furmazione di banda elastica, pudete migliurà efficacemente i glutei superiori è migliurà a linea di l'anca.In l'effettu visuale appare longu gambe, è un vestitu hè pienu.

banda di resistenza 2

02 Fascia elasticamovimenti di eserciziu in casa
Quì per insegnà un inseme di azioni di eserciziu in casa di banda elastica, convenientu per tutti l'eserciziu in casa, perdita di grassu felice.

Parte 1: Muvimenti di attivazione Warm-up

1. 90/90 attivazione anca

2. Reverse attivazione di l'anca 90/90

3. Tavola di rana unilaterale - attivazione di l'anca

Punti d'azzione.
①Supporta tutti i quattru pedi nantu à u tappettu di yoga, mani nantu à un ghjinochju perpendiculare à a terra.Un'altra gamba laterale hè dritta, a palma di u pede vicinu à a terra, i dita di i pedi in avanti.
② Mantene a parte superiore di u corpu in diritta, espira, è pusate, cù i vostri fianchi à pusà versu u spinu di i vostri pedi.
③ sensazione di allungamentu internu di a coscia, inhale lentamente, è restituite à a pusizione iniziale.

4. Bugs morti - attivazione core

5. Supine back bridge - attivazione core

Parte 2: Muvimenti di furmazione di forza

1. Side lying clam style open and close

Punti d'azzione.
① ubanda elasticahè fissatu in i cosci di i gammi, supportu laterale, pettu, è abdomen, gammi piegate i ghjinochje inseme, è a gamba di u latu inferiore sustene a terra.
② Mantene u corpu stabile, mantene a pusizione di i pedi senza muvimenti, forza muscular gluteus medius.Allora cunduce a parte superiore di u ghjinochju à u latu di l'elevatore superiore.
③ azzione à l'apice di una breve pausa, senti a cuntrazzioni di u gluteus medius, è poi cuntrullà attivamente a vitezza, ripiglià lentamente.

2. ghjinochje postura banda elastica gamba posteriore ascensore

Punti d'azzione.
① riparabanda elasticain i cosci, piegate, i braccia sottu à e spalle per sustene u corpu, i coddi ligeramente curvati, u spinu drittu, u core strettu, i gammi piegate i ghjinochje.
② Mantene u corpu stabile, mantene u core strettu, è u musculu gluteus maximus per guidà a gamba superiore à u spinu, è alzà drittu finu à u so massimu.
③ Innota chì in u cursu di l'azzione, in più di a gamba attiva, pruvate à mantene u restu di u corpu fissu.

3. Elastic band inginocchiatu latu gamba alzata

Punti d'azzione.
①Inginocchiatevi nantu à u tappettu di yoga, riparatebanda elasticaà i cosci di i dui gammi, piegate, è sustene u corpu cù i braccia sottu à e spalle.È ghjinochje nantu à una gamba cù u ghjinochju curvatu, l'altra gamba cù u ghjinochju curvatu è a perna di sustegnu inseme.
② gluteus medius forza musculu per guidà a gamba attiva per mantene a curvatura di u ghjinochju à u latu è alzendu à u so più grande, l'apice di una breve pausa, cuntrate u gluteus medius, è poi riparà lentamente à u statu di partenza di l'azzione.
③ azzione in tuttu u corpu per mantene a stabilità, in più di a gamba attiva, pruvate à fà altre parte di u corpu fissu.

4. Elastic band hip ponte

Punti d'azzione.
① Sdraiate nantu à a spalle nantu à u tappettu di yoga, fissà a banda elastica à e cosce di i vostri gammi, sustene u vostru corpu cù a spalle è a testa, appiccà i fianchi, siparate e gambe à a listessa larghezza di e spalle, fate un passu in terra. cù i vostri pedi, è mette i vostri braccia in i dui lati di u vostru corpu.
② Mantene u corpu stabile, stringhje i fianchi, è alzate finu à chì a parte superiore di u corpu hè in u stessu pianu cum'è e cosce.
③ pause à l'apex, cuntrate u gluteus maximus, è poi appughjà nantu à i fianchi per restaurà.Prestate attenzione à restaurà quandu i malati ùn si ponenu micca nantu à a matta, per mantene i musculi di l'anca sottu tensione constante.

Parte 3: Muvimenti di furmazione di resistenza cardiorespiratoria

 

 

 

 

 

 

 

Azzione essenziale.

① Mantene ubanda elasticaflat è unbound, pusatu sopra u ghjinochju.
② Piegate i fianchi, piegate i ghjinochje, mezzu squat, inclinate ligeramente in avanti, stringe u core, è mantene i vostri pedi direttamente sottu à e spalle.E swing e vostre mani rapidamente, alternendu trà a manca è a diritta.
③Fate attenzione à mantene i vostri fianchi stabili, è ùn mantene micca u vostru respiru durante u prucessu di furmazione.


Tempu di Postu: Mar-07-2023