Certi cunsiglii per voi nantu à cumu utilizà a rota abdominal

Urota abdominale, chì copre una piccula area, hè relativamente faciule da portà.Hè simile à u mulinu di medicina usatu in i tempi antichi.Ci hè una rota à mezu à turnà liberamente, accantu à dui manichi, faciuli di mantene per sustegnu.Avà hè un pezzu di picculi equipamentu di abusu abdominal spessu sceltu da e persone di fitness.

 

rota abdominale

Urota abdominalehè più di un strumentu di eserciziu per l'abdomen.Puderà migliurà bè i rectus abdominals, oblique abdominals, erector spinal, è altri gruppi di musculi core.Ma ùn hè micca solu specificamente per a cintura è l'abdomen.Pò esse ancu una furmazione integrata di tuttu u corpu.È stimulate u pectoralis major, latissimus dorsi, è altri gruppi di musculi di u spinu superiore.Puderà ancu furmà i musculi di i membri inferiori, cum'è i glutei è i gammi.

Per parechje persone, l'usu dirota abdominalei musculi addominali di l'eserciziu apparisceranu u mal di schiena è discomfort lumbar.Questu hè generalmente perchè u puntu di forza ùn hè micca currettu è i musculi addominali ùn sò micca abbastanza forti.Stimulà l'abdomen à traversurota abdominalerichiede un forte equilibriu.Se sbandate a manca è a diritta durante l'eserciziu, l'oblicu addominali venenu in salvezza è ghjucanu un rolu stabilizzante è equilibratu.In una manera o in l'altru, eserciterete l'oblicu abdominal.È hà una capacità assai forte di cultivà in a circunferenza, hè faciule fà a cintura più larga.Cusì hè impurtante sapè cumu utilizà bèrota abdominale!

Ci sò trè cunsiglii per i principianti.
1. appena principiatu cù a parolla ghjinochju, pò esse più còmuda à chjude u joint.
2. aghjunghje un pad cù più attritu à riduce u risicu.
3. avanzà u principiu di u joint di u coddu pò esse ligeramente bent, è pianu pianu allargamentu l 'angulu daretu.
Allora chì postura pò esse riferita?I prossimi cinquerota abdominalei metudi di furmazione ponu esse usatu.

rota abdominale 3

Inginocchiaturota abdominale
▼ Essenziali di u muvimentu:
Posizione inginocchiata, entrambe le mani afferrano la manigliarota abdominale.È spinghje urota abdominaleper allargà in avanti.Allora riciclà in u locu è repite l'operazione.Nota chì a ricuperazione ùn hè micca guidata da a postura di l'anca.
▼ Parti di furmazione: stimulà l'abdomen.
rota abdominaleWall Pose

▼ Essenziali di u muvimentu:
Face u muru.Mantene urota abdominalein e duie mani è spinghjala avanti è avanti in u muru.Allargà u corpu à u limitu è ​​ritruvà, ripetite.
▼ Parti di furmazione: i musculi superiore di a schiena è u pettu.

rota abdominale 4

rota abdominaleStanding
▼ Essenziali di u muvimentu:
Pone urota abdominale davanti à i vostri pedi, cù i vostri pedi un pocu più largu di l'ampiezza di e spalle.Impulsate a rota in avanti cù una presa ferma nantu à e duie mani finu à chì u vostru corpu hè horizontale à a terra.Allora retract, hè impurtante stringhje u core in tuttu u prucessu è ripetiri.

▼ Parti di furmazione: cintura è abdomen, spalle, avambracci.

rota abdominalestile di gamberetti
▼ Essenziali di u muvimentu:
Statu di supportu flat, agganciate urota abdominalemanicu cù i dui pedi.Portate urota abdominaleinfinitamente più vicinu à l'abdomen cun una V-contraction.Allora restaurà è repite l'operazione.
▼ Parti di furmazione: musculi addominali.

rota abdominale 5

rota abdominalestile di bugia
▼ Essenziali di u muvimentu:
Stendu in terra.Attaccà i vostri pedi nantu à urota abdominalemanighjà è piegate a rota cù i vostri gammi.Allora restaurà è repite l'operazione.
▼ Parti di furmazione: musculi addominali.


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022