Dece usi di bande di resistenza

Banda di resistenzahè una bona cosa, assai usi, faciule da portà, economicu, micca limitatu da u locu.Si pò dì chì ùn hè micca u caratteru principale di a furmazione di forza, ma deve esse un rolu di sustegnu indispensabile.A maiò parte di l'equipaggiu di furmazione di resistenza, a forza hè generalmente fissata, a direzzione hè ancu verticale.E bande di resistenza sò elasticità variabile, forza è direzzione di forza.Ùn hè micca assai di dì, direttamente à u puntu, fighjate à a banda di resistenza ciò chì hè utile.

bande di resistenza

1. Self-elasticità cum'è una carica
Quandu hè a carica primaria, a forza musculare hè variabile in tutta a gamma di u muvimentu (ROM), secondu a pusizione / angulu di l'articulazione.A relazione carica-lunghezza hè curvilinear, chì significa chì più a banda hè tirata, più grande hè a resistenza applicata.A resistenza hè più grande quandu a cima di u musculu hè cuntrattu.
Esempii: push-ups caricati di banda di resistenza, push-ups di banda di resistenza, tirate duru di banda di resistenza, squat sopra a banda di resistenza, rematura di banda di resistenza, riccioli di banda di resistenza à dui capi, presse à trè teste di banda di resistenza.
Riferimentu: banda di resistenza più supportu di piastra difficiuli, 33banda di resistenzamuvimenti per creà "senza spaziu mortu" spalla

2. l'usu di riduzzione di carica elastica / assistenza
Bande di resistenzasò pensati per aiutà l'atleti à realizà certi movimenti o ROM chì ùn ponu esse realizati cù u pesu di u corpu.
Per esempiu, se un squat di una sola gamba ùn pò esse realizatu, a banda di resistenza pò esse tirata.Per esempiu, u dulore di u spinu di remu, pudete ligà a banda di resistenza intornu à a cintura, a banda di resistenza up pò riduce a pressione nantu à u spinu.

bande di resistenza 2

3. carica quandu eseguisce a furmazione di forza
Comu cumunimenti usatu per l'entrenamentu di forza di barbell è dumbbell.Quandu a cuntrazzione isometrica di u minimu, a resistenza hè relativamente chjuca, faciule da superà u puntu appiccicosu, cum'è l'ampiezza di l'azzione aumenta, a carica aumenta, a cuntrazione isometrica superiore pò ghjunghje a forza massima.
Per esempiu: banda di resistenza barbell hard pull, banda di resistenza barbell bench press.
Riferimentu: banda di resistenza kettlebell goblet squat

4. quandu eseguisce forza per riduzzione di carica
Corrispundenu à trè, quandu a carica, l'elasticità hè calata.È quandu diminuite a carica, l'elasticità aumenta.U stessu hè di aiutà u muvimentu per superà u puntu appiccicosu è ghjucà un rolu protettivu.

bande di resistenza 3

5. liberazione di l'articulazione / trazione / stretching assistita
A tensione elastica aiuta à separà a fossa di l'articulazione di a testa di l'articulazione, aumentendu cusì u ROM finitu o bypassing spazii specifichi dolorosi.Puderà migliurà a mobilità di l'articulazione, riduce l'adesioni musculari è riduce l'intrappolu di i nervi.
Esempii: liberazione di l'anca, trazione nantu à a spalla / spine lumbar, stretchamentu assistitu di i quadriceps
Riferimentu: 8 movimenti di allentamentu di l'anca (migliurà a mobilità)

6. furmazione anti-rotazione / flexione laterale
Ùn pudete micca solu resiste à a rotazione, ma ancu a flexione laterale di u troncu, a flexione è l'estensione.
Riferimentu:banda di resistenzaesercizii di bug mortu (stabilizazione core è attivazione), più di 20 movimenti di furmazione di banda di resistenza, anti-rotazione, anti-flessione laterale, anti-flexione

bande di resistenza 4

7.Acting cum'è una interfaccia nstabbili
Interfaccia più inestabile di a sospensjoni, in più di affruntà a inestabilità frontale è posteriore di a sospensjoni, ma ancu bisognu di affruntà l'elasticità di l'instabilità up and down.
A banda di resistenzazona core di furmazione (cù musculu iliopsoas)

8.Formazione di overdrive (pre-plus difficult)
Pre-plus mètudu difficiuli per esempiu, a banda di resistenza carricu squat jump, u mumentu di squatting up à liberà a banda di resistenza, perchè u fronte di u reclutamentu musculu, cresce l'altezza di u saltu dopu a liberazione.
Diminuisce u metudu di difficultà per esempiu, salti caricati di decompressione di banda di resistenza, push-ups caricati di decompressione di banda di resistenza.
L'ultimu esercitu di u gruppu di cuntrastu francese hè stu metudu.

bande di resistenza 5

9. Formazione currettiva
"Formazione neuromuscular reattiva" (RNT) hè un esercitu curretivu utilizatu per prumove una risposta o riflessu, aumentendu naturalmente a so flessibilità è stabilità.È u modu hè di esagerarà l'errore uriginale applicà a resistenza, perchè a percepzione di u corpu cunnosci più chjaramente l'estensione di l'errore.In u corpu à equilibriu è turnà a risposta dritta, smachjera u mudellu uriginale muvimentu sbagliatu, stu approcciu hè dinù canusciutu comu "psiculugia inversa".

10. muvimentu di resistenza
Canbanda di resistenzacaricate avanti corsa, pò slide, pò dinù esse resistenza à saltà avanti, saltà è cetara è cetara.


Tempu di post: Dec-30-2022