Squat in Tubu Rally
Quandu si facenu squats cù i so pesi, l'usu di un tubu di tensione aumenterà a difficultà di stà in pedi. Duvemu mantene una pusizione più verticale mentre cumbattemu a resistenza. Pudete allargà e gambe più in là o aduprà untubu di tensionecù più resistenza per aumentà a resistenza.
Metudu d'eserciziu
1. Sparghjite i vostri pedi à a larghezza di e spalle è mette u pede nantu à u tubu di tensione.
2. Tirate a maniglia di utubu di tensionefinu à a cima di a spalla. Palme in avanti (u tubu di tensione deve esse situatu nantu à a parte posteriore di u bracciu, micca a parte anteriore di u corpu) (a).
3. Accovacciatevi, tenendu a maniglia sopra à a spalla (b).
4. Vultate à a pusizione di partenza. Ripetite 20 volte.
Squat cù gambe divise in tubi di trazione laterale
Cum'è cù u squat prufondu, l'usu di untubu di tensioneQuandu si face un squat cù e gambe divise cù u so pesu, a difficultà quandu si stà in piedi aumenterà.
Metudu d'eserciziu
1. Pone i vostri pedi à a larghezza di l'anca è mette u pede sinistro nantu à a canna. Fate un passu in daretu cù u pede drittu di circa 2 piedi (circa 0,6 metri), mantenendu i vostri pedi equilibrati. Testa è schiena dritte, in una pusizione neutra (a).
2. Flette l'anca è u ghjinochju sinistro per spustà u corpu in una pusizione d'affondo cù a coscia anteriore parallela à u terrenu è u ghjinochju posteriore u più vicinu pussibule à u terrenu. U corpu deve spustassi verticalmente in ghjò (b).
3. Vultate à a pusizione di partenza. Fate 4 serie per ogni gamba, 10 ripetizioni per serie.
Tubu di tensionefila di immersione
U canottaggio sopra a testa cù u tubu di tensione pò esercità u latissimus dorsi è a spina toracica inferiore è media, rinfurzà i musculi di u core, aiuta ancu à rinfurzà i bicipiti. U vantaghju di utilizà utubu di tensionehè chì pudemu creà diversi movimenti aghjustendu a pusizione di e mani è di e braccia è l'altezza di i gomiti mantenendu a pusizione di u corpu. Questu eserciziu hè unu di l'esercizii più cumuni chì facemu è unu di i modi più efficaci per allenà e scapole, permettendu à tuttu u corpu di esse implicatu in u muvimentu mentre si riduce u caricu.
Metudu d'eserciziu
1. Sparghjite i vostri pedi almenu à a larghezza di l'anca è mette u pede nantu à utubu di tensionecù l'arcu di u vostru pede. Tene a maniglia o sottu à a maniglia è attraversa u tubu di tensione in forma di X.
2. Inclinate a parte superiore di u corpu in avanti di 45 gradi. Collu drittu, ochji in ghjò, spalle rilassate, è in ghjò versu a direzzione luntanu da l'arechje (a).
3. Tirate u tubu di tensione versu a cintura, muvendu i gomiti in daretu mentre fate attenzione à ùn apreli micca in fora. Mantene e scapole strette è affundate mentre fate u muvimentu di voga (b). Ripetite ogni serie 20 volte è fate 4 serie.
Tubu di tensioneboscaiolo
L'usu di un tubu di tensione per questu eserciziu aumenta a nostra resistenza quandu facemu allungamenti è riduce a resistenza quandu si torna à a pusizione di partenza. Pudemu aumentà o diminuisce a resistenza cambiendu a pusizione di i nostri pedi. U tubu di tensione ci aiuta ancu à mantene u ritmu di u muvimentu in modu più sicuru è à evità di fà movimenti esplosivi. Utubu di tensioneL'eserciziu di u boscaghjolu pò travaglià parechji musculi à u listessu tempu. Mentre facemu questu eserciziu, i nostri musculi di e spalle, addominali, obliqui, glutei, quadricipiti, musculi di a parte bassa di a schiena, musculi di a parte alta di a schiena, musculi posteriori di a coscia, adduttori è adduttori sò tutti in un statu attivatu. Hè un bellu eserciziu per tutti, in particulare l'atleti in sport di rotazione.
Metudu d'eserciziu
1. Pedi separati è à larghezza di l'anca, u pede sinistro nantu à u tubu di tensione menu di a mità di a lunghezza di a pusizione. Una estremità di a maniglia si trova in terra vicinu à u pede sinistro. E mani tenenu l'altra estremità di a maniglia (o sottu à a maniglia).
2. Accovacciatevi è stendete a maniglia chì tenete versu a caviglia diritta (a). Quandu vi alzate, tirate a maniglia versu a spalla sinistra in modu chìtubu di tensioneforma una linea diagonale davanti à u vostru corpu (b).
3. In questu muvimentu, i pedi sò tenuti fermi è pudemu rotà à traversu u torsu.
4. Vultate à a pusizione di partenza, è dopu ripetite u muvimentu. Fate 4 serie, 10 ripetizioni per serie, alternendu i lati.
Data di publicazione: 31 di marzu di u 2023



