L'usu di tubi di tensione per fitness quattru movimenti

Rally Tube Squat
Quandu fate squats auto-pesati, l'usu di un tubu di tensione aumenterà a difficultà di stà.Avemu da mantene una pusizioni più verticale mentre cumbatte a resistenza.Pudete sparghje i vostri gammi più largu o aduprà atubu di tensionecù più resistenza per aumentà a resistenza.

图片2

Metudu di eserciziu
1. Spread i vostri pedi à l'ampiezza di e spalle è fate un passu nantu à u tubu di tensione.
2. Tirà u manicu di utubu di tensioneà a cima di a spalla.Palmi in avanti (u tubu di tensione deve esse situatu nantu à a parte posteriore di u bracciu, micca in u fronte di u corpu) (a).
3. Squat down, mantenendu u manicu sopra a spalla (b).
4. Ritorna à a pusizione di partenza.Repetite 20 volte.

Lat pull tube split leg squat
Cum'è cù u squat deep, l'usu di atubu di tensionequandu facia una squat di gambe divisa cù un pesu stessu, aumenterà a difficultà quandu si stà.

图片1

Metudu di eserciziu
1. Pone i vostri pedi à a larghezza di l'anca è mette u to pede manca nantu à a canna.Ritorna cù u to pede drittu circa 2 piedi (circa 0,6 metri), mantenendu i vostri pedi equilibrati.Testa è volta dritta, in una pusizioni neutrali (a).
2. Flex l'anca sinistra è u ghjinochju per trasfurmà u corpu finu à una pusizioni di lunge cù a coscia di fronte parallela à a terra è u ghjinochju di daretu u più vicinu à a terra.U corpu si move verticalmente in giru (b).
3. Ritorna à a pusizione di partenza.Fate 4 setti per ogni gamba, 10 ripetizioni per set.

Tubu di tensionedip fila
U tubu di tensione di u sopra di u filu pò eserciteghja u latissimus dorsi è a spina toracica inferiore è mediana, rinfurzà i musculi core, aiuta ancu à rinfurzà i biceps.U vantaghju di aduprà utubu di tensionehè chì pudemu creà diversi muvimenti aghjustendu a pusizione di e mani è i braccia è l'altezza di i codici mentre mantene a pusizione di u corpu.Questu eserciziu hè unu di l'esercizii più cumuni chì facemu è unu di i modi più efficaci per furmà l'scapulae, chì permette à u corpu tutale di esse implicatu in u muvimentu mentre riduce a carica.

图片3

Metudu di eserciziu
1. Spread i vostri pedi almenu anca-larghezza apartu è passu nant'à utubu di tensionecù l'arcu di u to pede.Mantene u manicu o sottu à u manicu è attraversa u tubu di tensione in una forma di X.
2. Inclinate a cima di u corpu in avanti 45 gradi.Collu drittu, ochji in giru, spalle rilassate, è falà versu a direzzione luntanu da l'arechje (a).
3. Tirà u tubu di tensione versu a cintura, movendu i coddi in daretu, è attentu à ùn apre micca fora.Mantene i vostri scapulae stretti è affundati mentre fate u muvimentu di remu (b).Repetite ogni serie 20 volte è fate 4 serii.

Tubu di tensioneboscaglia
Utilizà un tubu di tensione per questu eserciziu aumenta a nostra resistenza quandu fate stretchi è reduce a resistenza quandu torna à a pusizione di partenza.Pudemu aumentà o diminuite a resistenza cambiendu a pusizione di i nostri pedi.U tubu di tensione ci aiuta ancu à mantene u ritmu di u muvimentu in modu più sicuru è evitendu movimenti splusivi.Utubu di tensioneL'eserciziu di lumberjack pò travaglià parechji musculi à u stessu tempu.Mentre facendu stu esercitu, i nostri musculi di spalle, abdominals, oblique, glutes, quads, musculi di u spinu, musculi di u spinu superiore, ischiochi, adduttori è adduttori sò tutti in un statu attivatu.Hè un grande eserciziu per qualcunu, in particulare l'atleti in sporti di rotazione.

图片4

Metudu di eserciziu
1. Feet apart and hip-width apart, left foot in u tubu di tensione menu di a mità di a lunghezza di a pusizione.Una estremità di u manicu hè situatu in terra vicinu à u pede manca.E mani tenenu l'altru finale di u manicu (o sottu à u manicu).
2. Squat your body down and extend the handle you are holding versus to ankle right (a).Quandu si alza, tira u manicu versu a spalla sinistra in modu chì utubu di tensioneforma una linea diagonale davanti à u vostru corpu (b).
3. In questu muvimentu, i pedi sò stati fermi è pudemu rotà à traversu u torsu.
4. Riturnà à a pusizione di partenza, è poi ripetite u muvimentu.Fate 4 setti, 10 ripetizioni per set, alternate i lati.


Tempu di post: 31-mar-2023