Trà l'attrezzatura di furmazione, upalla di velocità d'ondahè unu di i migliori equipaghji, è a palla di velocità di l'onda hè ancu unu di l'equipaghji i più cumuni. À u listessu tempu, ci sò parechje funzioni è benefici di a palla di velocità di l'onda, ma assai persone ùn sanu micca quale effettu hà a palla di velocità di l'onda. benefiziu. Allora, chì sò e funzioni è i benefici di Waveball? Demu un'ochjata inseme à a palla di velocità di l'onda!
U rolu è i benefici di a palla di velocità d'onda
Cù l'aiutu di a palla à velocità d'onda, per via di l'instabilità di a superficia sferica, l'esigenza di equilibriu umanu hè relativamente alta, è u valore di a palla à velocità d'onda reside in a capacità di mette à prova i musculi di u core. E persone cun una forte forza di u core averanu ancu un megliu equilibriu è stabilità, è averanu un cuntrollu più forte, chì darà boni risultati in ogni allenamentu. Inoltre, l'eserciziu regulare cù e palle à velocità d'onda pò ancu rende e linee musculari più coordinate.

Azione di furmazione di palla di velocità d'onda
1. Azzione 1: Pone e mani à e duie estremità di l'emisferu, è dopu mette i pedi à terra in modu chì u vostru corpu sia in linea dritta. E braccia sò ligeramente piegate, è l'articulazioni di i gomiti sò ligeramente versu l'esternu. Piegate e braccia, affundatevi in u vostru corpu, raddrizzate e braccia è ristabilite pianu pianu u sustegnu. Ripigliate l'azzione.
2. Azzione 2: Separate i vostri pedi, riducete leggermente e spalle è state in piedi nantu à l'emisfera di a palla à onda rapida. I ghjinochji sò leggermente piegati è u corpu hè leggermente inclinatu in avanti. Tenite i manubri cù e duie mani è metteli da i lati naturalmente. Alzate lentamente u manubriu finu à chì l'avambracciu si ferma in una pusizione orizzontale. Rallentate è ripigliate u muvimentu iniziale. Attenti, u gomitu deve esse serratu durante tuttu u muvimentu.
3. Azzione 3: State nantu à l'emisferu di a palla di velocità d'onda cù i pedi aperti, ligeramente più larghi di l'anche è i ghjinochji ligeramente piegati. Mette e mani nantu à a cintura o u pettu, piegate i ghjinochji è accovacciatevi pianu pianu. Pruvate à mantene e cosce parallele à a terra. A coscia è u polpacciu sò à 90 gradi. Fate attenzione à tuttu u prucessu di l'eserciziu, mantenete i musculi addominali tesi, accovacciatevi è ùn superate micca i diti di i pedi cù i ghjinochji.

Precauzioni per a palla di velocità di l'onda
Fate un allenamentu staticu è mantene a respirazione à un ritmu custante per 45 à 60 secondi. Pudete ancu fà un allenamentu dinamicu, cù a superficia sferica cum'è centru, è u torsu cambia in su è in giù. U torsu hè parallelu à a terra quandu si scende, è u torsu è e cosce sò à un angulu di 90 gradi quandu si sale. Fate attenzione à espirà quandu site in su è à inspirà quandu site in giù. Da 2 à 4 secondi quandu si scende è da 2 à 4 secondi quandu si va à u centru.
Ancu s'è a pratica di a palla di velocità d'onda hè relativamente chjuca è relativamente simplice, mantene l'equilibriu hè un puntu difficiule. Ognunu deve cuncentrassi è travaglià duramente per cuntrullà i musculi quandu si esercita. Solu cusì pudemu esercità più fibre musculari, rende u nostru corpu più coordinatu, più fermu è sembrà più magru.
Data di publicazione: 25 d'ottobre di u 2021