Chì ghjè u scopu di utilizà bande di l'anca per esercizii squatting?

Pudemu truvà chì parechje persone di solitu liganu abanda di l'ancaintornu à e so gammi quandu facenu squat.Avete mai dumandatu perchè squatting hè fattu cù bande nantu à i vostri gammi?Hè per aumentà a resistenza o per furmà i musculi di a gamba?I seguenti attraversu una seria di cuntenutu per spiegà!

banda di l'anca

Beneficii di usu di ubanda di l'ancamentre squatting.

1. Permettenu più gruppi di musculi in i glutei per participà à u travagliu

Quandu facenu squats profondi, i nostri glutei sò solu flexionati è allungati.U gluteus medius, in ogni modu, u gluteus medius ghjoca u rolu di l'abduction di l'anca è a rotazione horizontale.Questu significa chì u gluteus medius hè megliu rinfurzatu quandu hè fattu simultaneamente.Di sicuru, pudemu ancu rinfurzà stu gruppu musculu solu.Culturisti ponu adupràfasce d'ancaper riduce a perdita di tempu.In questu modu, i musculi di i gammi è i malati sò più implicati in u travagliu, in particulare u gluteus medius è u gruppu di rotatori esterni.Cusì, puderete rializà megliu i vostri scopi di fitness.
Un altru fenomenu hè chì assai persone anu naturalmente musculi adduttori più forti cà l'adduttori.Questu uttene un equilibriu di furmazione è attivà l'adduttori.Questu permette à tutti i musculi in u nostru corpu per sviluppà in modu equilibratu.Cusì evitendu u cumpurtamentu compensatori di u corpu.

fascia di l'anca 1

2. Fate a linea di forza di u corpu più stabile

Quandu facemu una squat profonda, u nostru corpu hè in un statu di tensione da cima à fondu.E spalle, i coddi, u spinu, u spinu, i fianchi, i gammi, etc. tutti anu da superà a resistenza di travagliu.Perchè a linea di forza hè perpendiculare à a terra in a terra, duvemu superà a resistenza ascendente.Questu hè faciule per tutti per capiscenu.Ma pudemu scurdà chì ci hè un altru tipu di tensione, à dì a linea di forza da manca à diritta.
U trampolinu in u parcu di divertimentu, pensu chì l'avemu familiarizatu.Di solitu, i trampolini sò tondi, micca vistu cum'è quadru o altre forme.Sè vo solu lascià i dui direzzione su è falà u lettu dritta, i direzzione manca è dritta ùn vai dritta.Allora u spaziu elasticu di u trampolinu serà limitatu.Ùn serà micca abbastanza per sustene u lettu sanu, ùn ghjucà micca, è a superficia di supportu ùn serà micca stabile.

fascia di l'anca 2

Riturnemu à u squat deep.I nostri corpi sò assai stabili su è falà.Ma quandu si mette più pesu nantu à questu, a tensione è a stabilità di u corpu diminuite.A furmazione serà ancu affettata.
Tuttavia, s'è tù porta abanda di resistenzanantu à a vostra gamba, l'effettu hè completamente diversu.Mantenerà a tensione in i vostri cosci da l'internu (da manca à diritta).Face u vostru corpu più stabile, in particulare a linea di forza di u vostru corpu tutale.Ch'ella sia da cima à fondu, da manca à diritta, o da dentru à fora, ci hè sempre a tensione.Permettenu di furmà stu muvimentu in piena forza è uttene i vostri fianchi è i gammi sparati.Questu permette di brusgià più grassu in u vostru corpu è rinfurzà più gruppi di musculi.Cusì, pudete sculpite una armatura musculare "acciaio".

banda di l'anca 3

Spergu chì u cuntenutu sopra pò esse utile per voi.Sè vo vulete sapè di più, pudete andà à uPagina iniziale di a cumpagnia NQFITNESSper più.


Tempu di Postu: Dec-07-2022