Chì duvete sapè nantu à i bandi di l'anca?

Cinafasce d'ancasò pruvati à esse efficaci in furmà i fianchi è i gammi è ponu durà assai tempu.Ancu s'è certi pirsuni ponu s'appoghjanu nantu à bande di resistenza per esercizii di u corpu superiore è inferiore.Tuttavia, grippafasce d'anca furnisce più grip è cunfortu cà i bandi di resistenza tradiziunali.

banda di l'anca

Perchè avete bisognu di eserciteghja i vostri glutei?

Cum'è u dicenu: u putere vene da u gluteus maximus, è a stabilità vene da u gluteus medius.
Gluteus Maximus
U gluteus maximus hè unu di i musculi più impurtanti in a corsa di stirrups.Hè cum'è un "motore" stallatu in u spinu di u corpu.Fornisce à u corpu un momentum in avanti è propulsa u corpu in avanti.
Se senti chì ùn ci hè micca putere quandu corre, a velocità ùn pò micca cullà.Allora u gluteus maximus pò esse debule.Avete da cunsiderà a furmazione di glute per migliurà a forza di u nostru gluteus maximus.

banda di l'anca 1

Gluteus medius
U gluteus medius hè un musculu chjave in a furmazione di una postura curretta.Hè cunnessu cù a pelvis è l'ossu di a coscia, ma hè sempre ignoratu.A postura sbagliata di corsa, u dolore à i ghjinochje è a torsione di l'anca in sopra è in giù ponu esse ligati à un gluteus medius debule.
S'è tù ti ritrovi curriri cù i ghjinochje sempre piegate, i pedi girati, u dolore à i ghjinochje, è a pelvi chì oscillanu in su è in giù.Allora a debulezza di u gluteus medius pò esse a causa.Questu hè quandu avete da cunsiderà a furmazione di glute per migliurà a forza di u vostru gluteus medius.

Cosa hè abanda di l'anca?
Una banda di l'anca hè ancu cunnisciuta cum'è un cerculu di l'anca, una banda di l'anca, o una banda di natiche.Bande d'ancasò tipicamente fatti di tela morbida è elastica.L'internu di ubanda di l'ancaavarà un grip anti-slip per impedisce u slippage è l'incomodità.
Ubanda di l'ancapò dà più sustegnu è resistenza.Questu risultatu in a furmazione di e linee musculari di e gammi, i fianchi, i glutei, i turmi è i vitelli.U più impurtante, ubanda di l'ancapò rinfurzà è riabilitatu u corpu inferjuri.

banda di l'anca 3

Chì face abanda di l'ancafà ?

Pudete cunnosce alcuni di l'usi difasce d'anca.I bandi di l'anca sò generalmente usati per esercizii di u corpu inferiore.Ma perchè ubanda di l'ancahè più destinatu à i gruppi di musculi più chjuchi.Allora qualchì volta pò esse usatu per spinghje è tiranu movimenti, cum'è presse di spalle o presse di pettu.
Fendu esercizii di abduction di l'anca, pudete sia tonificà è stringhje a spalle.Hè perchèfasce d'ancasò essenziali.

fascia di l'anca 4

Cumu sceglie unbanda di l'anca?

Prima, vi tocca à cunsiderà a qualità di ubanda di l'anca.Questu hè perchè hè qualcosa chì avete da aduprà regularmente è duverebbe durà assai tempu.
Siconda, avete bisognu di cunsiderà u materiale di a banda di l'anca.Avete da circà una banda di l'anca chì hà una funzione antislip in l'internu.In questu modu, sarete in gradu di assicurà chì ùn ti slip o strincà mentre travaglia.Vulete ancu assicurà chì u materiale ùn hè micca allergià è hè cunfortu di portà.Questu modu vi stà cun voi mentre si move è avè una bona quantità di flessibilità.
In terzu, avete bisognu di cunsiderà a dimensione è u livellu di resistenza di ubanda di l'anca.Duvete sceglie a taglia ghjusta è a resistenza basatu annantu à u vostru livellu attuale.In generale, i bandi di l'anca varienu da 13 inch à 16 inch o più.A vostra scelta deve currisponde à u vostru pesu.Per esempiu, un pesu di 120 liri o menu, una banda di l'anca di 13 inch hè cunsiderata una piccula dimensione.A resistenza di questubanda di l'ancahè trà 15 è 25 liri.

banda di l'anca 6

Dittu chistu, ùn sò micca sapè s'ellu avete una certa cunniscenza di ubanda di l'anca.Dopu, hè u tempu per voi di fà a vostra scelta.Sceglite u dirittubanda di l'ancaper a vostra furmazione.


Tempu di Postu: 21-Nov-2022