Chì hè megliu, Tessuti o Lattice Hip Circle Bands?

Bande di u circondu di l'ancain u mercatu sò generalmente divisu in dui tipi:strisce di circhiu di tela è cinturi di circhiu di lattice. Bandi circulari di telasò fatti di cuttuni poliester è lattice di seta.Bande di lattice circularsò fatti di lattice naturali.Allora chì tipu di materiale duvete sceglie?Fighjemu un ochju à sti dui materiali.

bande di cerchiu di l'anca

Bande Circle di Tessutu
Una banda circular di telahè un tipu dibanda circularfattu di tela.Hè generalmente usatu solu per l'attività di l'anca è l'esercizii di u corpu inferiore.Tuttavia, bandi più longu sò ancu dispunibili per l'esercizii di u corpu superiore.

fasce di u circondu di l'anca 1

Vantaghji.
1. Circulu di telae bande sò generalmente antislip è aghjunghjenu una bona resistenza à l'esercizii di a gamba.
2. Circulu di telai bandi sò assai più forti di i bandi di lattice è aghjunghjenu assai circuli durante l'entrenamentu di a gamba.
3. Avè megliu supportu è grippa, micca faciule di slide.A banda di u circulu di telaferma in u locu è ùn sfilà micca da a gamba.
4. Bandi circulari di telapò esse usatu nantu à a pelle nuda senza dolore.

Disvantages
1. Elasticità debule, faciule da deformà per un usu longu.
2. Flessibilità limitata è mancanza di versatilità.Ùn hè micca adattatu per esercizii di u corpu superiore, soprattuttu utilizatu per esercizii di l'anca.
3. U circulu di telaA banda deve esse lavata è secca à l'aria dopu l'usu.

fasce di u circondu di l'anca 2

Bande Circle di Lattice
Bande di lattice circular, obande di gomma, sò circles fatti di lattice o gomma.Bande di lattice circularvene in diverse classi circulari, da ultra light à extra pesante.Veni ancu in diverse lunghezze.Pudete aduprà e bande curtite per l'esercizii di u corpu inferiore è e bande longu per l'esercizii di u corpu superiore.

bande di cerchiu di l'anca 3

Vantaghji.
1. Lattice hà una bona resistenza à l'abrasione, resistenza à u calore, elasticità super alta, forza di lacrime è allungamentu sò più di 7 volte.Dunquea banda di l'anellu di latticehà una alta elasticità.
2. Ci sò sfarenti livelli di ring per quasi tutti i livelli di fitness.Diverse lunghezze per tutti i gruppi di musculi in tuttu u corpu.
3. A pulizia hè faciule - solu lavà cù l'acqua.

Disvantages.
1. Lattice tende à aderisce à a pelle è ùn hè micca adattatu per e persone chì sò allergii à u lattice.
2. Stu tipu di bandu hè faciule di roll up è più prubabile di slide.
3. Lattice è gomma ùn sò micca materiali durable è prestu prestu esse strappati s'ellu si usa spessu.

fasce di u circondu di l'anca 4

Sti dui tipi dibanda di anelluavè vantaghji è disadvantages, a scelta dipende di voi.In generale, i dui tipibande d'anellusò un grande equipamentu di fitness.Pudete sceglie da u nostru situ web è speremu chì vi piacerà.


Tempu di Postu: Nov-28-2022