Quale tipu di tubu d'acqua di giardinu hè megliu

Wch'ella sia irriga i fiori, lavà e vitture o pulisce a terrazza, nisuna manguera di giardinu hè più faciule da manighjà chè una manguera expandable.U megliu tubu di giardinu espansibile hè fattu di raccordi di ottone durable è materiale di lattice internu più grossu per prevene a fuga.In cunfrontu cù i tubi di gomma tradiziunali, seranu ancu più faciuli di almacenà, menu torciati è più ligeri (da 3 lbs à 7 lbs, senza flussu d'acqua).In ogni casu, quandu sceglite a taglia ghjusta per voi, assicuratevi chì a dimensione chì sceglite pò scuntrà a lunghezza tutale estesa chì avete bisognu (quandu l'acqua scorri).

tubu di giardinu
Cum'è a maiò parte di i tubi di giardinu, a versione espansibile hà incrementi di 25 piedi.Ancu s'è a maiò parte di l'utilizatori di solitu solu bisognu di allargà circa 50 piedi da u socket, ci sò ancu qualchi tubi di estensione chì vanu assai oltre questa gamma.200 piedi!Di sicuru, più longu hè a longa, più pesante a manguera diventerà è u più caru hè di solitu, ma in ogni casu, sò pensati per sminuisce circa trè dimensioni per un almacenamentu faciule (per esempiu, una manguera di 50 piedi sarà dopu a drenazione. , hà tornatu à 17 piedi).
Strutturalmente, a maiò parte di mudelli utilizanu fibra di poliester durabile in l'esternu, ma vulete chì u core internu sia fattu di lattice perchè hè u più resistente à a pressione.Fighjate per fittings di metalli fatti di lattone (cum'è connettori è valve) perchè sò di qualità più altu ch'è l'aluminiu, senza ruggine è anu una resistenza di calore più altu.
Infine, tenite in mente chì ùn hè micca cunsigliatu d'utilizà una manguera expandable cù un sprinkler, postu chì a pressione pò causà scuzzulate intornu à a testa, chì pò causà danni potenziale à u prato.

Inoltre, u so tubu internu hè ancu equipatu di lattice resistente à a pressione è raccordi in lattice resistente à a corrosione.Dunque, hè a prova di fuga è durable, cusì pudete esse assicurati.Ùn serà ancu micca torciatu, aggrovigliatu o arruffatu.Veni cun un attache di ugelli di 8 tipi è una garanzia di vita.

Sè vo circate un prezzu maiò, allora sta manguera di giardinu retractable Delxo ùn pò esse sbagliata.Ancu s'è u pesu di u mudellu di 50 piedi hè più grande di u pesu di i mudelli sopra (5,5 liri), avete sempre benefiziu di una manguera expandable chì risparmia spaziu chì hà un tubu internu di lattice multi-layer chì ùn sarà micca piegatu. aggrovigliati, o intrecciati E raccordi d'ottone durable.Inoltre, ci sò dui culori per sceglie, è parechji accessori sò inclusi, cumprese 9 mudelli di ugelli, un saccu di almacenamento, un dispenser di tubi, trè guarnizioni di gomma di ricambio, cinta a prova di perdite è morsetti per tubi.


Tempu di post: May-04-2021